Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Elérhetőségek és általános tájékoztató

Személyes Ügyfélszolgálat

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal - 2120 Dunakeszi, Fő út 25.


Nyitvatartása:

Hétfő                  08.00-17.30

Kedd                   08.00-16.00

Szerda                08.00-16.00

Csütörtök          08.00-16.00

Péntek               08.00-12.00

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy hétfőn délután, szerdánként (12 óra és 13 óra között ebédszünet) és péntek délelőtt van csak építéshatósági ügyintézés. A többi időszakban nem lehet sorszámot húzni ehhez az ügyintézéshez.


Az Ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a IV. Béla király tér (Fő tér) felől.

 

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a keddi és csütörtöki napokon az ügyfélszolgálat leterheltsége kisebb. Javasoljuk, hogy akik kevesebbet kívánnak várakozni, azok ezen a két napon vegyék igénybe a Polgármesteri Hivatal szolgáltatását.

 


Telefonos ügyfélszolgálat

Központi telefonszám: + 36 27 542 800

Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473


Elektronikus levelezés

Központi e-mail: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu

Jegyzői e-mail: jegyzo@dunakeszi.hu

 


Levélcím

 

Dunakeszi 2121, Pf.: 5.

 


Közvilágítás hibabejelentés:

(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030

Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu



2. Adótitok

Az adótitok fogalmát az Art. (2017. évi CL. tv.) 127. § (3) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.

Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.


3. Járási Hivatal hatáskörébe tartozó ügyek

Kormányablak (2120 Dunakeszi, Verseny utca 1.)

  • Adatletiltás
  • Adatszolgáltatás
  • Egyéni vállalkozás
  • Gépjármű ügyintézés
  • Okmánykiállítás (Útlevél - Személyazonosító igazolvány - Lakcímigazolvány - Vezetői engedély - Erkölcsi bizonyítvány - Egyéni vállalkozói igazolvány - Hatósági bizonyítvány egyéni vállalkozásnál -Törzskönyv - Parkolási igazolvány - Magyar igazolvány)
  • Okmány elvesztése, találása
  • Ügyfélkapu regisztráció

Dunakeszi Kormányablak

 

Hatósági Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)

  • Állampolgárság igazolása iránti kérelem
  • Állampolgárság megszerzése hontalan személy részére
  • Állampolgárság megszerzésére irányuló nyilatkozat 1957.10.01. előtt született személy részére
  • Állampolgárság visszaszerzésére irányuló nyilatkozat
  • Állampolgárságról lemondás
  • Ápolási díj megállapítására kérelem
  • Ápolási díj megállapításához igazolás (intézményvezető tölti ki)
  • Ápolási díj megállapításához igazolás és szakvélemény (háziorvos tölti ki)
  • Kiemelt ápolási díjra jogosító körülmények fennállásáról igazolás
  • Egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság kérelem
  • Hadigondozott igénybejelentés
  • Honosítási kérelem (magyar felmenővel nem rendelkező ügyfeleknek)
  • Honosítási-visszahonosítási kérelem
  • Időskorúak járadékának hivatalból történő megállapítása
  • Időskorúak járadékának megállapítása iránti kérelem
  • Közgyógyellátás megállapítása iránti kérelem
  • Társasházkezelői-ingatlankezelői szolgáltatás bejelentése
  • Temetkezési szolgáltatási tevékenység végzéséhez kérelem

Dunakeszi Járási Hivatal Hatósági Osztály

 

Földhivatali Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)

  • Ingatlan-nyilvántartás
  • Földmérés
  • Földhasználat, földvédelem
  • Hirdetményi úton történő közlés
  • Földforgalom és földműves nyilvántartás

Pest Megyei Kormányhivatal Földhivatali Főosztály Földhivatali Osztály 4. (Dunakeszi)

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv