
Telefonos ügyfélszolgálat
Központi ügyfélvonal:
+36 27 542 800
Telefonos ügyfélszolgálatunk ügyintézést biztosít munkanapokon az alábbi időpontokban:
Hétfő 8:00 és 17:30 között,
Kedd 8:00 és 16:00 között,
Szerda 8:00 és 16:00 között,
Csütörtök 8:00 és 16:00 között,
Péntek 8.00 és 12. 00 között.
A telefonszám normál díjazásért hívható telefonszám. Munkaidőn kívüli műszaki ügyeleti telefonszám: +36 70 380 6473
Felhívjuk figyelmét, hogy ügyintézőink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.
Az automata menürendszer felépítése a következő:
Telefonja nyomógombja segítségével választhat az ügyének megfelelő menüpontot. Amennyiben minden ügyintézőnk foglalt, úgy hangüzenet meghagyása esetén visszahívjuk. Kérjük, pontosan adja meg elérhetőségét!
Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:
- általános tájékoztatás és bejelentések fogadása,
- bizonyos panaszok, ügyfélhívások tekintetében ügyindításnak is minősülhető bejelentések kezelése (közterület állapotával, zajszennyezéssel stb. kapcsolatos panaszok),
- nyomtatványok és információs anyagok továbbítása az ügyfél részére igény szerint,
- ügyintézők a leggyakrabban előforduló ügyekkel kapcsolatban, szűk körű szakmai tájékoztatást nyújtanak.
Felhívjuk figyelmét az adótitok fogalmára, melyet az Art. (2017. évi CL. tv.) 127. § (3) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.
Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.
Tájékoztatjuk továbbá Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Bővebb információért keresse fel E-űrlapok menüpontunkat.

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
