
Ügyintézés - Járda felújítási program
Ügyleírás:
Az Önkormányzat azok számára, akik szeretnének az ingatlanuk előtt járdát felújítani vagy karbantartani, térburkoló anyagot biztosít. Felhívjuk a figyelmet, hogy ezen hozzájárulás a gépkocsibehajtó kiépítéséhez szükséges anyagot nem tartalmazza. A gépkocsibehajtó építése engedély köteles tevékenység, melyre közútkezelői engedélyt kell kérni a Városüzemeltetési osztálytól „Közútkezelői hozzájárulási kérelem” formanyomtatványon.
A járdaépítéshez szükséges térburkoló anyagot a megfelelő formanyomtatvány kitöltésével és leadásával lehet igényelni.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
- az érintett ingatlan címe
- az érintett ingatlan helyrajzi száma
- a kérelmező neve, címe
- a kérelmező telefonszáma
- a tervezett járda adatait méterben (hosszúság, szélesség)
A kérelemhez szükséges csatolni egy helyszínrajzot, melyen a járda tervezett elhelyezése látható.
A kitöltött kérelem a szükséges melléklettel együtt benyújtható személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán vagy postai úton a Hivatal Városüzemeltetési Osztálya részére.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a kivitelezés után a Városüzemeltetési osztály munkatársai ellenőrzést végeznek.
A 1988. évi I. Törvény a közlekedésről 42.§ (3) bekezdése értelmében az épületek esővíz kivezetése a szikkasztó árokba, csak a járda szintje alatt történhet a közútkezelő hozzájárulásával (csővezetékkel, vagy balesetmentesen kialakított rácsos folyókával).
Hatáskör és illetékesség:
Az eljárás illetékességi területe Dunakeszi Város közigazgatási területe.
A hatáskört az eljárásban a település jegyzője gyakorolja.
Ügyintézés díjszabása:
Illetékmentes.
Az igénylés folyamata:
Amennyiben a nyomtatvány megfelelően került leadásra, a Városüzemeltetési Osztály munkatársai helyszíni bejárást tartva elvégzik a szükséges felmérést és 15 napon belül elbírálás alá kerül a kérelem.
Az igénylés jogosságának ellenőrzését követően a szükséges anyagokat, a lakóval egyeztetett időpontban, a helyszínre szállítják.
A kérelmet benyújtó tulajdonos minden esetben értesítésre kerül.
Alkalmazott jogszabály:
1988. évi I. Törvény a közlekedésről
Nyomtatványok - Járda-program

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
