Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Járda felújítási program

 

Ügyleírás:

Az Önkormányzat azok számára, akik szeretnének az ingatlanuk előtt járdát felújítani vagy karbantartani, térburkoló anyagot biztosít. Felhívjuk a figyelmet, hogy ezen hozzájárulás a gépkocsibehajtó kiépítéséhez szükséges anyagot nem tartalmazza. A gépkocsibehajtó építése engedély köteles tevékenység, melyre közútkezelői engedélyt kell kérni a Városüzemeltetési osztálytól „Közútkezelői hozzájárulási kérelem” formanyomtatványon.

A járdaépítéshez szükséges térburkoló anyagot a megfelelő formanyomtatvány kitöltésével és leadásával lehet igényelni.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • az érintett ingatlan címe
  • az érintett ingatlan helyrajzi száma
  • a kérelmező neve, címe
  • a kérelmező telefonszáma
  • a tervezett járda adatait méterben (hosszúság, szélesség)

A kérelemhez szükséges csatolni egy helyszínrajzot, melyen a járda tervezett elhelyezése látható.

A kitöltött kérelem a szükséges melléklettel együtt benyújtható személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán vagy postai úton a Hivatal Városüzemeltetési Osztálya részére.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a kivitelezés után a Városüzemeltetési osztály munkatársai ellenőrzést végeznek.

A 1988. évi I. Törvény a közlekedésről 42.§ (3) bekezdése értelmében az épületek esővíz kivezetése a szikkasztó árokba, csak a járda szintje alatt történhet a közútkezelő hozzájárulásával (csővezetékkel, vagy balesetmentesen kialakított rácsos folyókával).

Hatáskör és illetékesség:

Az eljárás illetékességi területe Dunakeszi Város közigazgatási területe.

A hatáskört az eljárásban a település jegyzője gyakorolja.

Ügyintézés díjszabása:

Illetékmentes.

Az igénylés folyamata:

Amennyiben a nyomtatvány megfelelően került leadásra, a Városüzemeltetési Osztály munkatársai helyszíni bejárást tartva elvégzik a szükséges felmérést és 15 napon belül elbírálás alá kerül a kérelem.

Az igénylés jogosságának ellenőrzését követően a szükséges anyagokat, a lakóval egyeztetett időpontban, a helyszínre szállítják.

A kérelmet benyújtó tulajdonos minden esetben értesítésre kerül.

Alkalmazott jogszabály:

1988. évi I. Törvény a közlekedésről

Nyomtatványok - Járda-program

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv