Dunakeszi Város Polgármesterétől
M E G H Í V Ó
Dunakeszi Város
Képviselő-testületének 2011. évi első ülését
2011. január
27.-én 15.00 órai kezdettel összehívom
Az ülés helye: Városháza tanácskozóterme
Dunakeszi, Fő út 25.
Az ülés előtt 14.00 órától a Polgármesteri Hivatal osztályvezetői irodáikban az előterjesztéssel kapcsolatban konzultációs lehetőséget biztosítanak.
N A P I R E N D
Előadó: Dióssi Csaba polgármester
1.sz. melléklet – bevételek és kiadások 2.sz. melléklet – normatív támogatások
3.sz. melléklet – támogatások 4.sz. melléklet – céltartalékok
5.sz. melléklet – bevételek-kiadások 6.sz. melléklet – összevont mérleg
7.sz. melléklet – önálló intézmények 8.sz. melléklet - GESZ intézmények
9.sz. melléklet – engedélyezett álláshelyek 10.sz. melléklet – közvetett támogatások
11.sz. melléklet – bevételek – kiadások várható alakulása
12.sz. melléklet – kezességvállalás 14.sz. melléklet – előirányzat felhasználás
15.sz. melléklet – finanszírozási terv 16.sz. melléklet – önként vállalt feladatok
Kérem az ülésen való pontos megjelenését. Akadályoztatása esetén távolmaradását szíveskedjék előzetesen jelezni a polgármesteri titkárság 542-891 sz. telefonszámra.
Jegyzőkönyv hitelesítők: Ábri Ferenc és Bocsák Istvánné képviselők (akadályoztatásuk esetén a névsorban következők).
Dunakeszi, 2011. január 20.
polgármester