! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Adóiroda vezető

KezdőoldalÁllásajánlatokAdóiroda vezető

Pozíció jellemzése

Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek:
  • Az adóiroda vezetésével kapcsolatos feladatok ellátása
  • A helyi adókkal és az önkormányzat kezelésébe tartozó egyéb adókkal kapcsolatos adóigazgatási és hatósági feladatok ellátása.
  • Figyelemmel kíséri az adóztatással kapcsolatos jogszabályi változásokat, javaslatot tesz az adórendeletek módosítására, közreműködik a rendeletalkotásban és az adókoncepció elkészítésében
  • az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
  • az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyzői utasításnak megfelelően
  • az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedéves, féléves, év végi zárások elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése
  • a Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítése
A munkakör betöltését a következő feltételekkel képzeljük el:
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012 (III.7.) korm. rendelet 1. számú melléklet 14. pontjában meghatározott képesítési feltétel megléte
  • Önkormánynál adóigazgatásban szerzett minimum 2év vezetői tapasztalat
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • ASP adó szakrendszer ismerete
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
  • Jó problémamegoldó képesség, pontosság, precizitás

Előnyt jelenthet

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte

MUNKÁLTATÓ:

Dunakeszi Város Önkormányzata

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

A pályázat részeként benyújtandó iratok:
  • fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal
  • iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel igazolja, hogy büntetlen előéletű és nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, valamint nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt
  • nyilatkozat, hogy a pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

A munkakör betöltésének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal

 A pályázat benyújtásának határideje: 2025. július 20.

A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot a jegyző választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – jegyző nyújt, a 06-27-542-800 telefonszámon. Jelentkezését kérjük, hogy a szendreine.judit@dunakeszi.hu e-mail címre küldje el. Kérjük, hogy pályázati anyagában tüntesse fel a munkakörre vonatkozó fizetési igényét!      

AMIT NYÚJTUNK:

Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani:
  • Határozatlan ideig tartó közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
  • A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
  • Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
  • Családbarát szervezeti kultúra, szakmai fejlődési lehetőség

Jelentkezés az állásra

    Kérdése van?

    Állásajánlatok ikon
    Jelentkezés az állásra