Adóiroda vezető
Pozíció jellemzése
- Az adóiroda vezetésével kapcsolatos feladatok ellátása
- A helyi adókkal és az önkormányzat kezelésébe tartozó egyéb adókkal kapcsolatos adóigazgatási és hatósági feladatok ellátása.
- Figyelemmel kíséri az adóztatással kapcsolatos jogszabályi változásokat, javaslatot tesz az adórendeletek módosítására, közreműködik a rendeletalkotásban és az adókoncepció elkészítésében
- az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
- az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyzői utasításnak megfelelően
- az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedéves, féléves, év végi zárások elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése
- a Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítése
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012 (III.7.) korm. rendelet 1. számú melléklet 14. pontjában meghatározott képesítési feltétel megléte
- Önkormánynál adóigazgatásban szerzett minimum 2év vezetői tapasztalat
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- ASP adó szakrendszer ismerete
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
- Jó problémamegoldó képesség, pontosság, precizitás
Előnyt jelenthet
- Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
MUNKÁLTATÓ:
ELVÁRT KOMPETENCIÁK:
AMIT NYÚJTUNK:
Jelentkezés az állásra
Jelentkezés
A jelentkezési adatok megadása és a küldés gombra kattintás után beérkezik a pályázata intézményünkhöz és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
