Méhészek
Ügyintézés
Kategória
Ügy navigáció
Ügyleírás
A méhészkedést (méhtartást) minden év február végéig, az újonnan kezdett méhészkedést pedig e tevékenység megkezdésétől számított nyolc napon belül kell bejelenteni a méhek tartási helye szerint illetékes települési önkormányzat jegyzőjénél, aki a méhészt nyilvántartásba veszi, és a nyilvántartást folyamatosan vezeti.
Amennyiben a méhek állandó tartási helye nem a méhész lakóhelyével összefüggő területen (udvarban, kertben stb.) van, a méhész köteles a méhek tartási helyén a nevét, lakcímét, telefonszámát, a tartási helyen lévő méhcsaládok számát egy legalább 40 x 30 cm nagyságú táblán jól látható módon feltüntetni.
Bejelentésnek tartalmaznia kell
- a nevet,
- a tevékenység pontos helyének megjelölését,
- a méhész elérhetőségét,
- telefonszámmal,
- e-mail címmel.
A méhészek a megadott címen értesítést kapnak a városban történő légi, vagy földi vegyszeres szúnyoggyérítésről.
Ide vonatkozó jogszabályok
- 70/2003. (VI. 27.) FVM rendelet, a méhállományok védelméről és a mézelő méhek egyes betegségeinek megelőzéséről és leküzdéséről
- 15/1969. (XI. 6.) MÉM számú rendelet, a méhészetről
A bejelentést elektronikus úton, az ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu e-mail címre is meg lehet tenni.
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink