Járda hozzájárulási program
Ügyintézés
Kategória
Ügyleírás
Az Önkormányzat kizárólag műszaki indokoltság esetén, azok számára, akik az ingatlanuk előtt járdát felújítani vagy karbantartani szeretnék térburkoló anyagot biztosít bruttó 100.000.-Ft-ig.
Felhívjuk a figyelmet, hogy ezen hozzájárulás a gépkocsibehajtó kiépítéséhez szükséges anyagot nem tartalmazza. A gépkocsibehajtó építése engedély köteles tevékenység, melyre közútkezelői engedélyt kell kérni a Városüzemeltetési osztálytól „Közútkezelői hozzájárulási kérelem” formanyomtatványon.
A járdaépítéshez szükséges térburkoló anyagot a megfelelő formanyomtatvány kitöltésével és leadásával lehet igényelni.
A kérelem kötelező tartalmi elemei
- az érintett ingatlan címe
- az érintett ingatlan helyrajzi száma
- a kérelmező neve, címe
- a kérelmező telefonszáma
- a tervezett járda adatait méterben (hosszúság, szélesség)
A kérelemhez szükséges csatolni egy helyszínrajzot, melyen a járda tervezett elhelyezése látható.
A kitöltött kérelem a szükséges melléklettel együtt benyújtható személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán vagy postai úton a Hivatal Városüzemeltetési Osztálya részére.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a kivitelezés után a Városüzemeltetési osztály munkatársai ellenőrzést végeznek.
A 1988. évi I. Törvény a közlekedésről 42.§ (3) bekezdése értelmében az épületek esővíz kivezetése a szikkasztó árokba, csak a járda szintje alatt történhet a közútkezelő hozzájárulásával (csővezetékkel, vagy balesetmentesen kialakított rácsos folyókával).
Hatáskör és illetékesség
Az eljárás illetékességi területe Dunakeszi Város közigazgatási területe.
A hatáskört az eljárásban a település jegyzője gyakorolja.
Ügyintézés díjszabása
Illetékmentes.
Az igénylés folyamata
Amennyiben a nyomtatvány megfelelően került leadásra, a Városüzemeltetési Csoport munkatársai helyszíni bejárást tartva elvégzik a szükséges felmérést és 15 napon belül elbírálás alá kerül a kérelem.
Az igénylés jogosságának ellenőrzését követően a szükséges anyagokat, a lakóval egyeztetett időpontban, a helyszínre szállítják.
A kérelmet benyújtó tulajdonos minden esetben értesítésre kerül.
Alkalmazott jogszabály
1988. évi I. Törvény a közlekedésről
Nyomtatvány
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink