! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Forgalomtechnikai bejelentések

KezdőoldalÜgyekForgalomtechnikai bejelentések
Ügyintézés

Ügyleírás

Útburkolati és közlekedési hibák bejelentése.

Felhívjuk figyelmét a Magyar Közút Zrt. honlapján olvasható Gyakori Kérdések oldalra, ahol lehet, hogy választ talál az Önt foglalkoztató kérdésre. Az oldal segíthet eldönteni, hogy a bejelentésében szereplő út közút kezelője vajon Dunakeszi Város Önkormányzata vagy sem.

A bejelentés kötelező tartalmi elemei

  • bejelentő neve, címe
  • bejelentő telefonszáma
  • az úthiba jellege vagy közlekedési hiba esetén annak megnevezése
  • az úthiba, közlekedési hiba helyének pontos meghatározása

Az írásban leadott kérelemhez csatolhatók mellékletek. (fénykép, rajz)

A bejelentést megteheti személyen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, telefonos elérhetőségeinken vagy E-mailen az „Általános kérelem” nevű nyomtatvány kitöltésével.

A bejelentés megtételét követően, amennyiben szükséges a Városüzemeltetési osztály ügyintézője felveszi a kapcsolatot a bejelentővel. Az ügyintézés menetéről, alakulásáról tájékoztatást ad a Hivatal munkatársa.

Nyomtatvány

pdf ikon

Általános kérelem

Letöltés