! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Ügyintézés – Elérhetőségek és általános tájékoztató

KezdőoldalÜgyekÜgyintézés – Elérhetőségek és általános tájékoztató
Ügyintézés

Kategória

Személyes ügyfélszolgálat

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal – 2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Az Ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a IV. Béla király tér (Fő tér) felől.

Telefonos ügyfélszolgálat

Központi telefonszám: + 36 27 542 800

Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli műszaki ügyelet telefonszáma: +36 70 380 6473

Elektronikus levelezés

Központi e-mail: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu

Jegyzői e-mail: jegyzo@dunakeszi.hu

Levélcím

Dunakeszi 2121, Pf.: 5.

Tovább olvasom

Adótitok

Az adótitok fogalmát az Art. (2017. évi CL. tv.) 127. § (3) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.

Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.

Járási Hivatal hatáskörébe tartozó ügyek

Kormányablak (2120 Dunakeszi, Verseny utca 1.)

  • Adatletiltás
  • Adatszolgáltatás
  • Egyéni vállalkozás
  • Gépjármű ügyintézés
  • Okmánykiállítás (Útlevél – Személyazonosító igazolvány – Lakcímigazolvány – Vezetői engedély – Erkölcsi bizonyítvány – Egyéni vállalkozói igazolvány – Hatósági bizonyítvány egyéni vállalkozásnál -Törzskönyv – Parkolási igazolvány – Magyar igazolvány)
  • Okmány elvesztése, találása
  • Ügyfélkapu regisztráció

Dunakeszi Kormányablak

Hatósági Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)

  • Állampolgárság igazolása iránti kérelem
  • Állampolgárság megszerzése hontalan személy részére
  • Állampolgárság megszerzésére irányuló nyilatkozat 1957.10.01. előtt született személy részére
  • Állampolgárság visszaszerzésére irányuló nyilatkozat
  • Állampolgárságról lemondás
  • Ápolási díj megállapítására kérelem
  • Ápolási díj megállapításához igazolás (intézményvezető tölti ki)
  • Ápolási díj megállapításához igazolás és szakvélemény (háziorvos tölti ki)
  • Kiemelt ápolási díjra jogosító körülmények fennállásáról igazolás
  • Egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság kérelem
  • Hadigondozott igénybejelentés
  • Honosítási kérelem (magyar felmenővel nem rendelkező ügyfeleknek)
  • Honosítási-visszahonosítási kérelem
  • Időskorúak járadékának hivatalból történő megállapítása
  • Időskorúak járadékának megállapítása iránti kérelem
  • Közgyógyellátás megállapítása iránti kérelem
  • Társasházkezelői-ingatlankezelői szolgáltatás bejelentése
  • Temetkezési szolgáltatási tevékenység végzéséhez kérelem

Dunakeszi Járási Hivatal Hatósági Osztály

Földhivatali Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)

  • Ingatlan-nyilvántartás
  • Földmérés
  • Földhasználat, földvédelem
  • Hirdetményi úton történő közlés
  • Földforgalom és földműves nyilvántartás

Pest Megyei Kormányhivatal Földhivatali Főosztály Földhivatali Osztály 4. (Dunakeszi)