Állásajánlat - Igazgatási és Jogi osztályvezető
Dunakeszi az egyik legdinamikusabban fejlődő agglomerációs település a főváros mellett, 2023-ben ünnepeli várossá válásának 46 éves évfordulóját. Amennyiben szeretne részese lenni ennek a fejlődésnek, egy új típusú, a közösségre alapozó, professzionális helyi közszolgáltató kialakításának, várjuk jelentkezését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal csapatába.
Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek
- Az Igazgatási és Jogi osztály irányítása
- Kiemelt önkormányzati ügyekkel kapcsolatos jogi feladatok ellátása
- Az önkormányzat jogi képviseletét ellátó ügyvédi irodával történő együttműködés, kapcsolattartás
- Polgári jogi szerződések, alapító okiratok, okirat-módosítások elkészítése
- Rendeletmódosítások, előterjesztések készítése a Képviselő-testület számára
- Adott ügyekben állásfoglalások, jogi vélemények készítése, kialakítása
- Közérdekű adatigényléssel kapcsolatos egyedi ügyek intézése
- Társszervekkel, minisztériumokkal történő kapcsolattartás
A munkakörök betöltését a következő feltételekkel képzeljük el
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- Egyetem, jogász végzettség
- Jogi és/vagy közigazgatási szakvizsga megléte
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
- Jó kommunikációs, és problémamegoldó-képesség
- Igény a magas színvonalú munkavégzésre és folyamatos szakmai fejlődésre
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent számunkra
- Közigazgatásban, ügyvédi, jogtanácsosi munkakörben szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások
- Részletes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget igazoló okirat másolata.
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
- Nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról.
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az állás betöltésénél összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezés időpontjáig megszünteti.
- érvényes (90 napnál nem régebbi) hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § alapján, (vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítvány kiállítását kérelmezte),
A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk
Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az osztályvezető a munkáltatói jogkör gyakorlójának egyetértésével választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – Igazgatási és Jogi osztályvezető nyújt, a 06-70-374-7058 telefonszámon. Kérjük, hogy pályázati anyagában tüntesse fel a HR/125-1/2023. hivatkozási számot és a munkakörre vonatkozó fizetési igényét! Jelentkezését kérjük, hogy a kovacs.tibor@dunakeszi.hu e-mail címre küldje el.
A pályázat benyújtásának határideje
2023.08.21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – Igazgatási és Jogi Osztályvezető nyújt, a 06-70-374-7058-as telefonszámon.
A munkakör betölthetőségének időpontja
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani
- Határozatlan idejű jogviszony, teljes munkaidő
- A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
- Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
- Családbarát szervezeti kultúra
- Szakmai fejlődési lehetőség