! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Igazgatási és Jogi osztályvezetőt keres a Polgármesteri Hivatal

KezdőoldalHírekIgazgatási és Jogi osztályvezetőt keres a Polgármesteri Hivatal
Vissza a listához További cikkek a kategóriában
Közérdekű
2023-07-18

Állásajánlat - Igazgatási és Jogi osztályvezető

Dunakeszi az egyik legdinamikusabban fejlődő agglomerációs település a főváros mellett, 2023-ben ünnepeli várossá válásának 46 éves évfordulóját. Amennyiben szeretne részese lenni ennek a fejlődésnek, egy új típusú, a közösségre alapozó, professzionális helyi közszolgáltató kialakításának, várjuk jelentkezését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal csapatába.

Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek

  • Az Igazgatási és Jogi osztály irányítása
  • Kiemelt önkormányzati ügyekkel kapcsolatos jogi feladatok ellátása
  • Az önkormányzat jogi képviseletét ellátó ügyvédi irodával történő együttműködés, kapcsolattartás
  • Polgári jogi szerződések, alapító okiratok, okirat-módosítások elkészítése
  • Rendeletmódosítások, előterjesztések készítése a Képviselő-testület számára
  • Adott ügyekben állásfoglalások, jogi vélemények készítése, kialakítása
  • Közérdekű adatigényléssel kapcsolatos egyedi ügyek intézése
  • Társszervekkel, minisztériumokkal történő kapcsolattartás

A munkakörök betöltését a következő feltételekkel képzeljük el

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • Egyetem, jogász végzettség
  • Jogi és/vagy közigazgatási szakvizsga megléte
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
  • Jó kommunikációs, és problémamegoldó-képesség
  • Igény a magas színvonalú munkavégzésre és folyamatos szakmai fejlődésre

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent számunkra

  • Közigazgatásban, ügyvédi, jogtanácsosi munkakörben szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • Részletes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget igazoló okirat másolata.
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
  • Nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról.
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az állás betöltésénél összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezés időpontjáig megszünteti.
  • érvényes (90 napnál nem régebbi) hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § alapján, (vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítvány kiállítását kérelmezte),

A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk

Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az osztályvezető a munkáltatói jogkör gyakorlójának egyetértésével választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – Igazgatási és Jogi osztályvezető nyújt, a 06-70-374-7058 telefonszámon. Kérjük, hogy pályázati anyagában tüntesse fel a HR/125-1/2023. hivatkozási számot és a munkakörre vonatkozó fizetési igényét! Jelentkezését kérjük, hogy a kovacs.tibor@dunakeszi.hu e-mail címre küldje el.

A pályázat benyújtásának határideje

 2023.08.21.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – Igazgatási és Jogi Osztályvezető nyújt, a 06-70-374-7058-as telefonszámon.

A munkakör betölthetőségének időpontja

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani

  • Határozatlan idejű jogviszony, teljes munkaidő
  • A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
  • Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
  • Családbarát szervezeti kultúra
  • Szakmai fejlődési lehetőség