! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Hatósági ügyintéző

KezdőoldalÁllásajánlatokHatósági ügyintéző

Pozíció jellemzése

  Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek:
  • Elvégzi a környezetvédelmi, házszámozási, zajvédelmi, állattartással és a közösségi együttélés szabályaival kapcsolatos hatósági feladatokat.
  • Ellátja az Önkormányzat hatósági ügyekben történő képviseletét, vagy fontosabb kérdésekben szakmai előkészítő támogatást nyújt a döntéshozó szerveknek.
  • Kapcsolatot tart a társzervekkel, partnerekkel, fenntartott intézményekkel és gazdasági társaságokkal.
  • Ellátja a talált tárgyakkal kapcsolatos ügyintézési feladatokat.
  • Az ipari és kereskedelmi nyilvántartásokhoz az ASP „iparker” szakrendszerét, termőföld kifüggesztésekhez az ÁNYK (általános nyomtatványkitöltő) program vonatkozó moduljait használja.

Előnyt jelenthet

  A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Önkormányzati hatósági területek valamelyikén szerzett ügyintézői tapasztalat
  • Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
  • Önkormányzati ASP szakrendszerek ismerete

MUNKÁLTATÓ:

Dunakeszi Város Önkormányzata

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

  A munkakör betöltését a következő feltételekkel képzeljük el:
  • Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
  • Jó együttműködési, kommunikációs és problémamegoldó-képesség
  • Igény a magas színvonalú, pontos munkavégzésre és folyamatos szakmai fejlődésre
A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az osztályvezető a munkáltatói jogkör gyakorlójának egyetértésével választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt dr. Dombiné dr. Farkas Bernadett Igazgatási és Jogi Osztály vezetője nyújt, a 06-27-542-800 telefonszámon. Kérjük, pályázati anyagában tüntesse fel a munkakörre vonatkozó fizetési igényét! Jelentkezését kérjük, hogy a kovacs.tibor@dunakeszi.hu e-mail címre küldje el.

AMIT NYÚJTUNK:

  Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani:
  • Határozatlan idejű jogviszony, teljes munkaidő
  • A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
  • Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
  • Család- és gyermekbarát szervezeti kultúra
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Jelentkezés az állásra

    Kérdése van?

    Állásajánlatok ikon
    Jelentkezés az állásra