! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Jogi ügyintéző

KezdőoldalÁllásajánlatokJogi ügyintéző

Pozíció jellemzése

Dunakeszi a legdinamikusabban fejlődő agglomerációs település a főváros mellett. Amennyiben szeretne részese lenni ennek a fejlődésnek, egy új típusú, a közösségre alapozó, professzionális helyi közszolgáltató kialakításának, várjuk jelentkezését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal csapatába

Jogi ügyintéző munkakörre.

Ellátandó feladatok: Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek:
  • Több jogterületet felölelő feladatok ellátása valamennyi, az Önkormányzattal, intézményeivel és gazdasági társaságaival kapcsolatban felmerülő ügyben, így különösen: megszerkeszti és véleményezi a megkötendő megállapodásokat, rendelet- és határozat tervezeteket, a Képviselő-testületi ülések előterjesztéseit, intézményi és céges szervezeti és egyéb jogi megítélést igénylő okiratokat, dokumentumokat.
  • Jogi támogatást nyújt az önkormányzat, intézményei és cégei munkájának szakszerű elvégzéséhez, illetve a lakosság magas színvonalú közszolgáltatásokkal való ellátásához.
  • Elvégzi a hatósági ügyek, és az önkormányzati szervezetek törvényességi ellenőrzését, vagy közreműködik abban.
  • Ellátja az Önkormányzat jogi-, peres és egyéb ügyekben történő képviseletét, vagy ezekhez szakmai előkészítő támogatást nyújt.
  • Kapcsolatot tart a társszervekkel, partnerekkel, fenntartott intézményekkel és gazdasági társaságokkal.
A munkakör betöltését a következő feltételekkel képzeljük el:
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • Egyetem, jogász végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
  • Jó kommunikációs, és problémamegoldó-képesség
  • Igény a magas színvonalú munkavégzésre és folyamatos szakmai fejlődésre
 

Előnyt jelenthet

  • Közigazgatásban, ügyvédi, jogtanácsosi munkakörben szerzett tapasztalat
  • Jogi és/vagy közigazgatási szakvizsga megléte

MUNKÁLTATÓ:

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:
  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
  • nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata,
  • motivációs levél,
  • fényképes önéletrajz,
  • adatkezelési nyilatkozat,
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az osztályvezető a munkáltatói jogkör gyakorlójának egyetértésével választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt dr. Dombiné dr. Farkas Bernadett igazgatási és jogi osztályvezető nyújt, a 06-27-542-800 telefonszámon. Kérjük, hogy pályázati anyagában tüntesse fel a munkakörre vonatkozó fizetési igényét! Jelentkezését kérjük, hogy a szendreine.judit@dunakeszi e-mail címre küldje el.

AMIT NYÚJTUNK:

  • Határozatlan idejű jogviszony, teljes munkaidő
  • A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
  • Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
  • Családbarát szervezeti kultúra
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Jelentkezés az állásra

    Kérdése van?

    Állásajánlatok ikon
    Jelentkezés az állásra