Igazgatási szünet
Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2022. december 22-tól 2023. január 8-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Ügyeleti rend
Az anyakönyvvezetők ügyeletet tartanak, az anyakonyv@dunakeszi.hu e-mail címen várják a bejelentéseket.
A Műszaki ügyelet rendkívüli esetben hívható a +36 70 380 6473-as telefonszámon.
Közvilágítási problémák esetén kérjük, az alábbi elérhetőségeken szíveskedjen jelezni:
Eurovill Kft.
Ingyenesen hívható telefonszám: 06 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Egyéb kéréssel, kérdéssel az ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu e-mail címre írhatnak.
Az ügyfélfogadás 2023. január 9-től a megszokott módon és időben üzemel.
Megértésüket köszönjük!