Állásajánlat - Jegyző
Dunakeszi az egyik legdinamikusabban fejlődő agglomerációs település a főváros mellett, 2023-ben ünnepeli várossá válásának 46 éves évfordulóját. Amennyiben szeretne részese lenni ennek a fejlődésnek, egy új típusú, a közösségre alapozó, professzionális helyi közszolgáltató kialakításának, várjuk jelentkezését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal csapatába.
Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81.§-ában és más jogszabályok által a jegyző feladat és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.
A munkakörök betöltését a következő feltételekkel képzeljük el
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Outlook, egyéb irodai programok)
- A Kttv. 247.§ (1) bekezdésében meghatározott szakirányú képesítéssel rendelkezik (igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség)
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- Legalább 2 éves közigazgatási gyakorlat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent számunkra
- Legalább 10 éves közigazgatási gyakorlat
- Legalább 3 éves vezetői tapasztalat
- Közigazgatási jog területén szerzett felsőfokú képesítés
Előnyt jelentő kompetenciák
- Kiváló szintű vezetési-szervezési készségek
- Kiváló szintű motiváló és döntésképesség
- Kiváló szintű kommunikációs készség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások
- Részletes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget igazoló okirat másolata.
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
- Nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról.
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az állás betöltésénél összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezés időpontjáig megszünteti.
- A munkakör ellátásával kapcsolatos szakmai, vezetési elképzelések
- érvényes (90 napnál nem régebbi) hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § alapján, (vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítvány kiállítását kérelmezte),
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje
A benyújtott dokumentumok alapján a kiválasztásról Dióssi Csaba polgármester dönt, a pályázat benyújtási határideje leteltét követően. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat benyújtásának határideje
2023.08.21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – Igazgatási és Jogi Osztályvezető nyújt, a 06-70-374-7058-as telefonszámon.
A munkakör betölthetőségének időpontja
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázatok benyújtásának módja
- Postai úton Dunakeszi Város Önkormányzatának címére történő megküldésével (2120 Dunakeszi, Fő út 25. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a HR/124-1/2023. hivatkozási számot, valamint munkakör megnevezését: Jegyző.
- Személyesen: Kovács Tibor humánpolitikai referens részére 2120 Dunakeszi, Fő út 25. címen hivatali időben.
- Elektronikusan Kovács Tibor részére a tibor@dunakeszi.hu e-mail címre.
Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani
- Határozatlan ideig tartó közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
- Családbarát szervezeti kultúra
- Szakmai fejlődési lehetőség
- A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény (bérigényét, kérjük, tüntesse fel pályázati anyagában!)
- Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek