Tájékoztató
2024. március 1. napjától a Közterület-Felügyelet munkarendje megváltozott.
Ebben a hónapban már hétfőtől szombatig látnak el járőrszolgálatot a Felügyelők 7-19 óra között.
A lakossági bejelentésekre történő azonnali reagálás érdekében szolgálati telefon üzemel a járőrautóban, melynek száma +36 70 508 0566. Ezen a számon a közterületen történt azonnali intézkedést igénylő rendellenességek, hiányosságok, panaszok jelenthetők be az állampolgárok részéről.
Egyéb ügyekben a hivatali ügyintézés a megszokott módon történik, továbbá a Dunakeszi APP is rendelkezésre áll.
Kérjük a lakosságot, hogy a defibrillátor készülék szükségessége esetén a nap 24 órájában hívható 112-es segélyhívószámot tárcsázzák, mivel a felügyelet járművében lévő készülék regisztrálva van a Szív City alkalmazáson. Az OMSZ mentésirányítója a hívást követően elindít egy mentőt és ezzel egyidejűleg az alkalmazáson keresztül értesíti a bejelentő helyszínéhez legközelebb lévő készülékkel rendelkező szervezetet.
Járőr telefonszám: +36 70 508 0566
A felügyelet munkarendje:
Hétfő-szombat 07:00-19:00
Hivatali ügyintézés:
Hétfő 8:00 – 17:30
Kedd 8:00 – 16:00
Szerda 8:00 – 16:00
Csütörtök 8:00 – 16:00
Péntek 8:00 – 12:00
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
+36 27 542 800
ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu