Dunakeszi Város Önkormányzata csatlakozik az ASP központhoz
Dunakeszi Város Önkormányzata a „Dunakeszi Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása” projekt megvalósítására kilencmillió forint összegű támogatást nyert el.
A városvezetés korábban támogatási kérelmet nyújtott be „Dunakeszi Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása” címmel, melynek pályázati azonosítója: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00885
A támogatás mértéke: 100%
Az ASP rendszer az önkormányzatoknak egységes felületen, felhőalapú szolgáltatásként teszi elérhetővé a feladataik ellátásához szükséges alkalmazásokat, így biztosítva az ügyfelek hatékony kiszolgálását. Az igénybe vehető szolgáltatások köre igen széles: beletartozik az iratkezelő rendszer, az önkormányzati települési portál, az elektronikus ügyintézési portál (elektronikusűrlap-szolgáltatással), a gazdálkodási, az ingatlanvagyon-kataszteri rendszer, az önkormányzati adórendszer, az ipari és kereskedelmi, valamint a hagyatékileltár-rendszer.
Projekt befejezésének tervezett ideje: 2018. június hónap