Ebösszeírás
Ügyintézés
Kategória
Tájékoztató
Dunakeszi közigazgatási területén tartott ebekkel kapcsolatban 2023. december 1. és 2024. január 31. között a 2023. évre vonatkozóan ebösszeírás lesz.
Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII törvény elrendeli, hogy a települési önkormányzat ebrendészeti feladatainak ellátása érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel háromévente legalább egy alkalommal ebösszeírást végezzen.
Dunakeszi közigazgatási határán belül tartott minden eb tulajdonosa, tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben meghatározott adatokat az önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Az adatok kezelésére törvényi felhatalmazása van az önkormányzatnak, az adatlapon a törvényben előírt adatok szerepelnek. Lényeges, hogy minden egyes kutyáról külön adatlapot kell kitölteni online, vagy a megadott határidőig el kell juttatni a Polgármesteri Hivatalba a papír alapú nyomtatványt.
Az ebek bejelentése történhet Dunakeszi Ebnyilvántartó Portálján keresztül vagy a szükséges adatlap személyes vagy postai benyújtásával.
Az adatlap átvehető a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán hivatali időben. (2120 Dunakeszi, Fő út 25.)
Amennyiben az ebtulajdonos vagy ebtartó a kötelezően előírt adatszolgáltatást nem, vagy nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően teljesíti, illetve megtagadja, abban az esetben állatvédelmi bírsággal sújtható.
Kérem, segítsék az önkormányzat munkáját az adatszolgáltatás határidőben történő teljesítésével. Köszönjük az adatszolgáltatás során szíves együttműködésüket.
Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta
Jegyző
Adatlap
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink