Forgalomtechnikai bejelentések
Ügyintézés
Kategória
Ügy navigáció
Ügyleírás
Útburkolati és közlekedési hibák bejelentése.
Felhívjuk figyelmét a Magyar Közút Zrt. honlapján olvasható Gyakori Kérdések oldalra, ahol lehet, hogy választ talál az Önt foglalkoztató kérdésre. Az oldal segíthet eldönteni, hogy a bejelentésében szereplő út közút kezelője vajon Dunakeszi Város Önkormányzata vagy sem.
A bejelentés kötelező tartalmi elemei
- bejelentő neve, címe
- bejelentő telefonszáma
- az úthiba jellege vagy közlekedési hiba esetén annak megnevezése
- az úthiba, közlekedési hiba helyének pontos meghatározása
Az írásban leadott kérelemhez csatolhatók mellékletek. (fénykép, rajz)
A bejelentést megteheti személyen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, telefonos elérhetőségeinken vagy E-mailen az „Általános kérelem” nevű nyomtatvány kitöltésével.
A bejelentés megtételét követően, amennyiben szükséges a Városüzemeltetési osztály ügyintézője felveszi a kapcsolatot a bejelentővel. Az ügyintézés menetéről, alakulásáról tájékoztatást ad a Hivatal munkatársa.
Nyomtatvány
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink