! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Telefonos ügyintézés

KezdőoldalÜgyekTelefonos ügyintézés
Ügyintézés

Kategória

Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800

Telefonos ügyfélszolgálatunk ügyintézést biztosít munkanapokon az alábbi időpontokban:

Hétfő
8:00 - 17:30
Kedd
8.00 - 16.00
Szerda
8.00 - 16.00
Csütörtök
8.00 - 16.00
Péntek
8.00 - 12.00

Felhívjuk figyelmét, hogy ügyintézőink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.

A telefonszám normál díjazásért hívható telefonszám.

Munkaidőn kívüli műszaki ügyeleti telefonszám: +36 70 380 6473

Tovább olvasom

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:

  • általános tájékoztatás és bejelentések fogadása,
  • bizonyos panaszok, ügyfélhívások tekintetében ügyindításnak is minősülhető bejelentések kezelése (közterület állapotával, zajszennyezéssel stb. kapcsolatos panaszok),
  • nyomtatványok és információs anyagok továbbítása az ügyfél részére igény szerint,
  • ügyintézők a leggyakrabban előforduló ügyekkel kapcsolatban szűk körű szakmai tájékoztatást nyújtanak

Felhívjuk figyelmét az adótitok fogalmára, melyet az Art. (2017. évi CL. tv.) 127. § (3) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.

Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.

Tájékoztatjuk továbbá Ügyfeleinket a gyors és kényelmes adóval kapcsolatos on-line ügyintézési lehetőségről. Bővebb információért keresse fel E-adó menüpontunkat.