Ügyintézés – Elérhetőségek és általános tájékoztató
Ügyintézés
Kategória
Személyes ügyfélszolgálat
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal – 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Az Ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a IV. Béla király tér (Fő tér) felől.
Telefonos ügyfélszolgálat
Központi telefonszám: + 36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Munkaidőn kívüli műszaki ügyelet telefonszáma: +36 70 380 6473
Elektronikus levelezés
Központi e-mail: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyzői e-mail: jegyzo@dunakeszi.hu
Levélcím
Dunakeszi 2121, Pf.: 5.
Adótitok
Az adótitok fogalmát az Art. (2017. évi CL. tv.) 127. § (3) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.
Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.
Járási Hivatal hatáskörébe tartozó ügyek
Kormányablak (2120 Dunakeszi, Verseny utca 1.)
- Adatletiltás
- Adatszolgáltatás
- Egyéni vállalkozás
- Gépjármű ügyintézés
- Okmánykiállítás (Útlevél – Személyazonosító igazolvány – Lakcímigazolvány – Vezetői engedély – Erkölcsi bizonyítvány – Egyéni vállalkozói igazolvány – Hatósági bizonyítvány egyéni vállalkozásnál -Törzskönyv – Parkolási igazolvány – Magyar igazolvány)
- Okmány elvesztése, találása
- Ügyfélkapu regisztráció
Hatósági Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)
- Állampolgárság igazolása iránti kérelem
- Állampolgárság megszerzése hontalan személy részére
- Állampolgárság megszerzésére irányuló nyilatkozat 1957.10.01. előtt született személy részére
- Állampolgárság visszaszerzésére irányuló nyilatkozat
- Állampolgárságról lemondás
- Ápolási díj megállapítására kérelem
- Ápolási díj megállapításához igazolás (intézményvezető tölti ki)
- Ápolási díj megállapításához igazolás és szakvélemény (háziorvos tölti ki)
- Kiemelt ápolási díjra jogosító körülmények fennállásáról igazolás
- Egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság kérelem
- Hadigondozott igénybejelentés
- Honosítási kérelem (magyar felmenővel nem rendelkező ügyfeleknek)
- Honosítási-visszahonosítási kérelem
- Időskorúak járadékának hivatalból történő megállapítása
- Időskorúak járadékának megállapítása iránti kérelem
- Közgyógyellátás megállapítása iránti kérelem
- Társasházkezelői-ingatlankezelői szolgáltatás bejelentése
- Temetkezési szolgáltatási tevékenység végzéséhez kérelem
Dunakeszi Járási Hivatal Hatósági Osztály
Földhivatali Osztály (2120 Dunakeszi, Verseny utca 3.)
- Ingatlan-nyilvántartás
- Földmérés
- Földhasználat, földvédelem
- Hirdetményi úton történő közlés
- Földforgalom és földműves nyilvántartás
Pest Megyei Kormányhivatal Földhivatali Főosztály Földhivatali Osztály 4. (Dunakeszi)
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink