Ügyleírás
Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi Kártyát, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.
A 2019-2024. ciklusban eltökélt célunk, hogy Dunakeszi dinamikus fejlődése töretlenül haladjon, és az eddigi fejlesztések eredményeként létrejött intézményeinkben, és az azok által szervezett programkínálatunkon minél kedvezőbb és korszerűbb eszközökkel biztosítsunk városunk lakóinak kulturális, sport és egyéb kikapcsolódási lehetőségeket. Dunakeszi Önkormányzata számos olyan programot szervez – akár intézményein keresztül is – amely minden korosztály számára minőségi kikapcsolódást jelenthet a mindennapokban és a hétvégén egyaránt.
A Dunakeszi Kártya programot a helyi vállalkozásokra és szolgáltatókra is kiterjesztettük, hogy egymást támogathassa a lakosság és a kereskedelmi ágazat. Dunakeszi Kártya elfogadóhellyé válva bővíthető a vásárlók köre, amely forgalomnövekedést eredményez a partnerek számára, és ez egyen közösségépítést is eredményez. Erre a épül az idén induló „Válaszd a helyit” kampány is.
A programhoz való csatlakozással a vállalkozások nagyobb szerepet kaphatnak a vásárlók életében, akiket több módon is ösztönzünk, hogy kártyatulajdonosokká váljanak. 2021-től a rendezvényekre való belépés csak Dunakeszi Kártya tulajdonosoknak lesz ingyenes vagy kedvezményes, valamint hamarosan bevezetjük, hogy a helyi buszjáratokon való díjmentes utazás feltétele is a kártya lesz. Ezáltal minél több helybélinek válik érdekévé, hogy igényelje a Dunakeszi Kártyát.
A Dunakeszi Kártya tehát gyakorlatilag nem más, mint egy speciális kedvezményre feljogosító bérlet, mely a város és intézményei által szervezett eseményeken, valamint a csatlakozott helyi vállalkozások szolgáltatásaiból nyújt kedvezményt a kártya tulajdonosának.
Csatlakozás díja
A vállalkozások számára a csatlakozás díjmentes, az elfogadóhelyek maguk választhatják meg, milyen jellegű kedvezményt adnak a kártyabirtokosoknak, de feltétel, hogy legalább az 5%-os értéket érje el. Partnereinkről hírt adunk Dunakeszi honlapján és Facebook felületén, és térképes megjelöléssel a DunakesziApp nevű mobilalkalmazásra is felkerülnek.
Kártyaigénylők köre
- Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.
- Az önkormányzat szerveinek alkalmazásában álló munkavállaló, közalkalmazott, köztisztviselő, továbbá az önkormányzat költségvetési szerve, illetve 100 % önkormányzati tulajdonú jogi személy által foglalkoztatott közalkalmazott, illetve más munkavégzésre irányuló jogviszonnyal rendelkező.
Szükséges dokumentumok
Amennyiben elektronikusan igényli a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolvány és lakcímkártya másolatára is. Erre azért van szükség, mert minden kártya egyedi QR kóddal rendelkezik, egyénre szabva.
Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.
Kártya Felhasználók személye
Egy kártyát csak egy személy igényelhet az egyedi QR kód miatt.
A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.
Kártya Érvényességi ideje
Az igényléstől számított 5 évig.
Kártya Igénylés
Személyes igénylésre a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán van lehetőség. Az igénylőlapot a lap alján a dokumentumok között találja, amelyet kitöltve személyesen, vagy postai úton juttathat el ügyfélszolgálatunkra. (2120 Dunakeszi, Fő út 25.)
Elektronikus Dunakeszi Kártya Igénylés