A Dunakeszi Polgármesteri Hivatal lelkes, vidám csapata új kollégával bővülne adóügyi ügyintéző munkakörbe. Ha szeretnél a városért dolgozni, itt a helyed.
Pozíció jellemzése
Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek:
- Ellátja a helyi adók nyilvántartásával, beszedésével, kivetésével kapcsolatos feladatokat.
- Elvégzi a köztartozásokkal kapcsolatos adónyilvántartási- és kezelési, könyvelési és végrehajtási feladatokat.
A munkakör betöltését a következő feltételekkel képzeljük el:
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- Középfokú iskolai végzettség, közgazdasági területen szerzett szakképzettség
- Önkormányzati adóigazgatásban szerzett tapasztalat
- ASP adó szakrendszer ismerete
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, egyéb irodai programok)
- Jó problémamegoldó képesség, pontosság, precizitás
Előnyt jelenthet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
- Adóellenőrzésben szerzett tapasztalat
ELVÁRT KOMPETENCIÁK:
A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az osztályvezető a munkáltatói jogkör gyakorlójának egyetértésével választja ki, többkörös állásinterjút követően. A pályázat kiírója pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt Híves Henrietta – adóiroda vezető nyújt, a 06-27-542-800 telefonszámon. Jelentkezését kérjük, hogy a szendreine.judit@dunakeszi.hu e-mail címre küldje el. Kérjük, hogy pályázati anyagában tüntesse fel a munkakörre vonatkozó fizetési igényét!
AMIT NYÚJTUNK:
Amit az új munkatársunk részére tudunk ajánlani:
- Határozatlan ideig tartó közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
- A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti illetmény
- Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek
- Családbarát szervezeti kultúra, szakmai fejlődési lehetőség