A Dunakeszi Polgármesteri Hivatal lelkes, vidám csapata új kollégával bővülne műszaki ügyintéző munkakörbe. Ha szeretnél a városért dolgozni, itt a helyed.
Ellátandó feladatok
- Az Önkormányzat tulajdonában lévő közutak kezelői feladatainak ellátásával kapcsolatos ügyintézés: közutak ellenőrzése, karbantartása, közútkezelői hozzájárulások, munkakezdési engedélyek kiadása, út- és járdafelújításokkal kapcsolatos üzemeltetői feladatok ellátása, kapcsolattartás a város területén működő közszolgáltatókkal és azok kivitelezőivel, a közüzemi szolgáltatások folyamatos biztosításának elősegítése.
- Önkormányzat tulajdonában lévő csapadékvíz hálózat kezelésére, üzemeltetésére, fenntartására és fejlesztésére vonatkozó ügyintézés: csapadékvíz hálózat karbantartásának, felújításának ellenőrzése, kapcsolattartás a város területén működő vízi közmű szolgáltatóval közszolgáltatókkal és kivitelezőivel.
- Közúti és forgalomtechnikai ellenőrzésekkel, forgalomtechnikai beszerzésekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok.
- A feladatkört érintő előterjesztések előkészítése, a meghozott döntések végrehajtása.
- Kapcsolódó lakossági jelzések, bejelentések kivizsgálása, szükséges intézkedések megtétele.
- Statisztikai célú adatszolgáltatás.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök
Az önkormányzati hivatalban műszaki igazgatási feladatok – hatályos jogszabály szerinti – ellátása.
Előnyt jelenthet
- Építéshatósági vagy építésfelügyeleti vagy településüzemeltetésben szerzett szakmai tapasztalat.
- Közigazgatásban szerzett tapasztalat.
- Jó kommunikációs, tárgyalástechnikai, és problémamegoldó- képesség, szervezőkészség, önállóság, hatékonyság.