Terület- és helyiség bérlet
Ügyintézés
Kategória
Ügyleírás
A lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2007. (VI.11.) önkormányzati rendelete rendelkezik.
Az önkormányzati tulajdonú földterület és helyiség bérlés igénylése, a bérléssel kapcsolatos bejelentések, kérelmek intézése.
Kezdeményezhető személyesen, postai úton vagy elektronikus ügyintézés keretében: Önkormányzati Hivatali Portál felületen benyújtott űrlapon, illetve az E-papír szolgáltatás igénybevételével a vonatkozó kérelem benyújtásával.
Hatáskör és illetékesség
A hatáskört az eljárásban Dunakeszi Város Polgármestere gyakorolja. Illetékesség: Dunakeszi Város közigazgatási területe.
Szükséges okiratok, mellékletek
- formanyomtatvány (kérelem),
- a kérelmező személyi azonosító okmányainak másolata (szem. ig., lakcímkártya).
Ügyintézés díjszabása
Az eljárás illetékmentes.
Alkalmazott jogszabály
1993. évi LXXVIII. törvény a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról
Önkormányzati terület és helyiség bérlet
Ügyleírás
A lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2007. (VI.11.) önkormányzati rendelete rendelkezik.
Az önkormányzati tulajdonú földterület és helyiség bérlés igénylése, a bérléssel kapcsolatos bejelentések, kérelmek intézése.
Kezdeményezhető személyesen vagy postai úton, a vonatkozó kérelem benyújtásával.
Hatáskör és illetékesség: A hatáskört az eljárásban Dunakeszi Város Polgármestere gyakorolja. Illetékesség: Dunakeszi Város közigazgatási területe.
Szükséges okiratok, mellékletek:
- formanyomtatvány (kérelem),
- a kérelmező személyi azonosító okmányainak másolata (szem. ig., lakcímkártya).
Ügyintézés díjszabása: Az eljárás illetékmentes.
Alkalmazott jogszabály:
1993. évi LXXVIII. törvény a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról
Fontos tudnivaló
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az oldalon található bevallást és nyilatkozatokat csak postai úton küldheti be, vagy leadhatja személyesen az ügyfélszolgálatunkon. Elektronikus ügyintézésnek csak az Önkormányzati Hivatali Portál felületen benyújtott űrlap, illetve az E-papír szolgáltatás számít. E-mailen nem áll módunkban semmilyen bevallást elfogadni.
E-ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Intézze ügyét online az E - Önkormányzat Portál segítségével
Ügyfélszolgálat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Online segítség
Elérhetőségeink