! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Közterületen parkolóhely bérlése

KezdőoldalÜgyekKözterületen parkolóhely bérlése
Ügyintézés

Ügyleírás

A kereskedelmi tevékenység folytatásának egyik előfeltétele a szükséges létszámú parkolóhelyek megléte, melyet az országos településrendezési és építési követelményekről szóló 253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet (OTÉK) 42. § (10) bekezdése, valamint a 3. és 4. számú melléklete határoz meg.

Parkoló kérelem személyesen, postai úton vagy elektronikus ügyintézés keretében: Önkormányzati Hivatali Portál felületen benyújtott űrlapon, illetve az E-papír szolgáltatás igénybevételével nyújtható be.

A szükséges parkolók száma, a benyújtott kérelemben szereplő adatok alapján a vonatkozó jogszabályi előírás alkalmazásával kerül megállapításra.

Tovább olvasom

Hatáskör és illetékesség

A hatáskört az eljárásban Dunakeszi Város Polgármestere gyakorolja. Illetékesség: Dunakeszi Város közigazgatási területe.

Szükséges okiratok, mellékletek

  • formanyomtatvány (kérelem),
  • saját tulajdonú ingatlan vonatkozásában 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat,
  • nem a kérelmező tulajdonában lévő helyiség esetében, a helyiség használatának jogcímére vonatkozó igazoló okirat (pl. bérleti szerződés),
  •  helyszínrajz, amely a telken belül történő parkolást mutatja be,
  •  üzlet alaprajza – bejelölve rajta a nettó árusító- vendéglátótér (m2),
  • a kérelmező személyi azonosító okmányainak másolata (szem. ig., lakcímkártya).

Ügyintézés díjszabása

Az eljárás illetékmentes.

Alkalmazott jogszabály

253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az országos településrendezési és építési követelményekről

Fontos tudnivaló

A tevékenység megszüntetése esetén az ügyfélnek a parkoló-terület bérleti szerződést fel kell mondania.

„Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az oldalon található kérelmet és mellékleteit csak postai úton küldheti be, vagy leadhatja személyesen az ügyfélszolgálatunkon, illetve elektronikus ügyintézés keretében.  Elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portál felületen benyújtott űrlap, illetve az E-papír szolgáltatás számít. E-mailen nem áll módunkban semmilyen beadványt, kérelmet elfogadni.

Nyomtatványok

pdf ikon

Parkolóbérlet felmondása

Letöltés
pdf ikon

Kérelem közterületen parkoló bérlésre

Letöltés