Frissítve: 2020. július 7.
Közérdekű adatok
I. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK
I. 1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Dunakeszi Város Önkormányata
06-27-341-182
I. 2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
Dunakeszi Város Önkormányata
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Szervezeti egységek, osztályok
Szervezeti egységek, osztályok
Hivatalvezető
dr. Szarvas Eleonóra Aliz – aljegyző: +36 27 542 800
Lakosságszolgálati és Polgármesteri Kabinet
Keller Anikó – osztályvezető
Ügyfélszolgálati csoport
Lengyelné Horváth Andrea
Patainé Rácz Terézia
Pelsőczy Erzsébet
Várnagy Anita
Zsila Krisztina
Ármeniczki Annamária
Vagyonhasznosítási csoport
Molnárné dr. Komáromi Anita
Vörös-Sütő Anikó
Lengyelné Horváth Andrea
Közterület-felügyelet
Ádám László közterület-felügyelő
Borsos Norbert közterület-felügyelő
Kerti Sándor szolgálatvezető, közterület-felügyelő
Nagy Zoltán Jánosné adminisztrátor
Tóth János közterület-felügyelő
Szárók Katalin adminisztrátor
Woth-Schäffer Károly közterület-felügyelő
Rácz István Csaba-mezőőr
Városüzemeltetési Csoport
Ambrus Eszter
Bottyán Tibor
Ebecz Györgyi
Bene-Lovászi Gabriella
Soós Márta
Létesítményüzemeltetés
Ignéczi István
Szabó László
Főépítész
Passa Gábor főépítész
Iványi Andrea főépítészi ügyintéző
Törökné Molnár Andrea főépítészi ügyintéző
Főmérnök
Szabó Zsolt
Főkertész
Tóth Eszter – főkertész
Balás-Szabó Krisztina Tünde – főkertészi ügyintéző
Polgármesteri és kistérségi ügyintéző
Lévai Tímea
Gazdasági Osztály
Pálinkás Józsefné osztályvezető
Hidán Edit-ügykezelő
Pénzügyi-Számviteli csoport
Báthoryné Bene Erika
Bellusné Jánoska Krisztina
Erki-Németh Lilla
Fazekas Rita
Marinkás Orsolya
Soltész Krisztina
Tománé Banadics Katalin
Vargáné Csáki Tünde
Igazgatási és Jogi Osztály
Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta – osztályvezető
Forgács Andrea
Kovács Tibor Árpád
Kőmíves Szandra
Jogi csoport
Dombováriné dr. Kozák Nikolett csoportvezető
dr. Hegedűs Éva
dr. Nagy-Lendvai Adrienn
Igazgatási csoport
Bender Máté
Kanyuk-Kerepesi Linda
Mangol Tamásné
Varga Balázs
Anyakönyvi csoport
Cseh Réka
Ladányiné Nováki Erika
Sárosiné Szabó Tímea
Adóiroda
Híves Henrietta adóiroda vezető
Elekné Tóth Orsolya építményadó, telekadó
Varga Renáta építményadó, telekadó
Kövesdy Szilvia építményadó, telekadó
Bellláné Papp Viktória építményadó, telekadó
Hovány Éva adóigazolás, adó- és értékbizonyítvány
Pál Judit pénzforgalmi könyvelés, talajterhelés
Baffia-Klement Gabriella ellenőrzés,
Pályi Cynthia iparűzési adó
Sebő Csilla iparűzési adó
Ocskai Krisztina iparűzési adó
Tóth Vivien adóügyi ügyintéző (két napja jött, nincs még konkrét területe)
Dudás Lászlóné végrehajtás
Petercsák-Tass Anita végrehajtás
dr. Kari Krisztina végrehajtás
Szűcs Judit fizetési kedvezmények, adók módjára behajtandó köztartozás
Dömsöd Gáborné iratkezelő
Dunakeszi Programiroda
Havasiné Liki Melinda
Hegedűsné Takács Edit
Juhász Ádám
Mészárosné Dávid Tímea
Szeredi Helga Zsuzsanna
Belső ellenőrzési vezető
Vízhányó Károly Béla
I. 3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
Dunakeszi Város Önkormányata
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta jegyző
Igazgatási és Jogi Osztály
Lakosságszolgálati és Polgármesteri Kabinet
Belső ellenőrzési vezető
I. 4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
Dunakeszi Város Önkormányzata
Székhely (levelezési cím): 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Központi telefonszám: 06-27-542-800
Email: polgarmester@dunakeszi.hu
www.dunakeszi.hu
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Székhely (levelezési cím): 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Központi telefonszám: 06-27-542-800
E-mail: jegyzo@dunakeszi.hu
Lakosságszolgálati és Polgármesteri Kabinet
Keller Anikó osztályvezető
Telefon: +36 27 542 800
Email: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Ügyfélfogadási rend:
I. 5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Dunakeszi Város Önkormányzata
Pénzügyi és Jogi Bizottság
Elnök: Bilinszky Ferenc
Tagok:
– Benkő Tamás
– Hircz Tamás
– Kárpáti Zoltán
– Pethő Krisztián
1. A Pénzügyi és Jogi Bizottság javaslatot tesz:
a) az önkormányzati intézmények alapítására, átszervezésére, megszüntetésére,
c) a bizottság eljárási szabályairól szóló önkormányzati rendelet-tervezetre,
d) a helyi adókra,
e) a polgármester illetményére, jutalmazására,
f) bíróság népi ülnöki tisztségére történő jelölésre,
g) polgármesternek – a családügyi tanácsnok egyetértése mellett –az önkormányzat által fenntartott óvodák, bölcsődék, pedagógiai szakszolgáltatások és pedagógiai szakmai szolgáltatások és közművelődési intézmények szakmai koncepciójának meghatározása,
h) a közúti jelzések elhelyezésére, fenntartására, eltávolítására, valamint a helyi utak forgalmára vonatkozóan,
i) a főépítészhez érkezett és általa továbbított, a településszerkezeti terv, valamint a helyi építési szabályzat módosítására vonatkozó kérelemben foglaltakkal való egyetértése esetén a főépítésszel történt egyeztetést követően a képviselő-testületnek a településszerkezeti terv, vagy a helyi építési szabályzat módosítására.”
j) az intézményi térítési díjak megállapítására,
k) az egészségügyi alapellátások körzeteire, több települést érintő ellátás esetén a körzet székhelyére.
2. A Pénzügyi, és Jogi Bizottság véleményezi:
a) a hatáskörébe nem tartozó rendelet-tervezeteket,
b) az éves költségvetési javaslatot és a végrehajtásáról szóló féléves, éves beszámoló tervezeteit,
c) a fizetési kötelezettséget, valamint önkormányzati bevételeket módosító rendelet tervezeteket,
d) a közbiztonsági – bűnmegelőzési koncepciót,
e) árubeszerzések esetén a nyertes pályázóról szóló döntési javaslatot nettó 15.000.000 forintos szerződéses összeghatár felett,
f) építési beruházások esetén a nyertes pályázóról szóló döntési javaslatot nettó 25.000.000 forintos szerződéses összeghatár felett,
g) szolgáltatás megrendelése esetén a nyertes pályázóról szóló döntési javaslatot nettó 25.000.000 forintos szerződéses összeghatár felett,
h) állást foglal az önkormányzati képviselőket érintő etikai kérdésekben.
i) véleményezi az egészségügyi és szociális alapellátással kapcsolatos ügyeket (szerződések előkészítése, működési engedélyek ellenőrzése, rendelők működőképességének biztosítása stb.).
3. A Pénzügyi és Jogi Bizottság értékeli:
a) a köznevelési, közművelődési, a család- és gyermekjóléti intézmények, valamint intézményegységek vezetőinek éves munkáját, és a családügyi főtanácsnok egyetértése esetén javasolja az ezekkel kapcsolatos beszámolók elfogadását a polgármesternek,
b) a köznevelési intézmények éves munkatervében, illetve pedagógiai programjában meghatározott feladatok végrehajtását és a pedagógiai szakmai munka eredményességét, és a családügyi főtanácsnok egyetértése esetén javasolja az ezekkel kapcsolatos beszámolók elfogadását a polgármesternek,
c) az egészségügyi és szociális intézményvezetők, valamint intézményegység-vezetők éves munkáját, és beszámolóikat elfogadja.
4. A Pénzügyi és Jogi Bizottság ellenőrzi:
a) az önkormányzati gazdálkodást,
5. A Pénzügyi és Jogi Bizottság vizsgálja:
a) a hitelfelvétel indokait és gazdasági megalapozottságát,
6. Előkészíti a feladatkörébe tartozó önkormányzati rendeleteket, és azokat a képviselő-testület elé terjeszti.
7. Figyelemmel kíséri a költségvetési bevételek alakulását – különös tekintettel a saját bevételekre -, a vagyonváltozás alakulását, értékeli az előidéző okokat
8. A Pénzügyi és Jogi Bizottság képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatban:
a) átveszi a helyi önkormányzati képviselők és hozzátartozóik vagyonnyilatkozatát, azt nyilvántartja és gondoskodik azok őrzéséről,
b) gondoskodik a vagyonnyilatkozatban szereplő adatok jogszabály szerinti nyilvánosságra hozataláról,
c) lefolytatja a képviselők vagyonnyilatkozatával kapcsolatos eljárást
d) a vagyonnyilatkozatok nyilvántartására és ellenőrzésére vonatkozóan részletes belső szabályokat állapíthat meg.
9. A Pénzügyi és Jogi Bizottság ellátja a Települési Értéktár Bizottság feladatait az alábbiak szerint:
a) azonosítja a nemzeti értékeket, létrehozza a települési értéktárat és nyilvántartás céljából megküldi azt a Pest Megyei Önkormányzat részére;
b) munkájába a döntés-előkészítés során amennyiben indokolt, bevonja a helyi, illetve megyei művelődési feladatellátás országos módszertani intézményét, továbbá értékek gyűjtésével, hasznosításával foglalkozó országos és területi illetékességű szakmai és civil szervezeteket;
c) indokolt esetben napirendjére tűzi a települési értékekkel kapcsolatos kérdéseket, illetve legkésőbb a félévet követő hónap (július, január) utolsó napjáig beszámol tevékenységéről a Képviselő-testületnek.
d) a Dunakeszi közigazgatási területén fellelhető, illetve létrehozott nemzeti érték felvételét a Dunakeszi Települési Értéktárba bárki írásban kezdeményezheti a Polgármesterhez címzett javaslatában. A Bizottság megvizsgálja a javaslat formai és tartalmi követelményeknek történő megfelelőségét, szükség esetén a javaslattevőt 15 napon belüli hiánypótlásra hívja fel.
e) A hiánypótlás eredménytelen eltelte esetén a javaslatot a Bizottság elutasítja. A Bizottság a kezdeményezés vizsgálatát követően dönt a Dunakeszi Települési Értéktárba történő felvételről.
f) Amennyiben a Bizottság felveszi az adott nemzeti értéket a Dunakeszi Települési Értéktárba, erről tájékoztatja a Pest Megyei Értéktárat és a Hungarikum Bizottságot, illetve ezzel egyidejűleg nyilatkozik arról, hogy a nemzeti érték felvételét javasolja-e a megyei vagy a Magyar Értéktárba.
I. 6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Nagyné dr. Spiegelhalter Renáta jegyző
06-27-542-800
jegyzo@dunakeszi.hu
Dunakeszi-SZTK Egészségügyi és Szociális Nonprofit Kft.
Dunakeszi Város Sportigazgatósága
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Seltenreich József
06-27-542-800
sportigazgatosag@dunakeszi.hu
Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár
2120 Dunakeszi, Budai Nagy A. u. 4-8.
2120 Dunakeszi, PF.: 144.
Szabóné Ónodi Valéria
06-27-341-802
06-27-547 761
hszk@dunakeszi.hu
Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft.
Révész István Helytörténeti Gyűjtemény
I. 7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft.
A cég székhelye:
2120 Dunakeszi, Szent István u. l.
Telefonszám:
Távhő:
06-27-342-253
Hulladékszállítás:
06-27-342-885
Email:
kozuzem@dkkozuzemi.hu
Honlap:
http://www.dkkozuzemi.hu/
A cég tevékenysége:
Építési terület előkészítése, Egyéb épületgépészeti szerelés, Gépjárműalkatrész-kiskereskedelem, Közúti áruszállítás, Szárazföldi szállítást kiegészítő szolgáltatás, Mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás, Reklámügynöki tevékenység, M.n.s. egyéb szakmai, tudományos, műszaki tevékenység, Egyéb gép, tárgyi eszköz kölcsönzése, Zöldterület-kezelés, M.n.s. egyéb kiegészítő üzleti szolgáltatás, Víz-, gáz-, fűtés-, légkondicionáló-szerelés, Festés, üvegezés, Épületépítési projekt szervezése, Üzletvezetés, Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása, Saját tulajdonú, bérelt ingatlan bérbeadása, üzemeltetése, Nyomás (kivéve: napilap), Egyéb speciális szaképítés m.n.s., Ingatlankezelés, Összetett adminisztratív szolgáltatás, Konferencia, kereskedelmi bemutató szervezése, Gőzellátás, légkondicionálás, Nem veszélyes hulladék gyűjtése, Fémszerkezet gyártása, Fémmegmunkálás, M.n.s. egyéb fémfeldolgozási termék gyártása, M.n.s. egyéb általános rendeltetésű gép gyártása, Temetkezés, temetkezést kiegészítő szolgáltatás.
A képviseletre jogosult adatai:
Homolya József ügyvezető
Részesedés mértéke:
100%
Dunakeszi Város Önkormányzat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Dunakeszi-SZTK Egészségügyi és Szociális Nonprofit Kft
A cég székhelye:
2120 Dunakeszi, Fő út 75-81.
Telefonszám:
Telefon:
06-27-341-600
Mobil:
06-70-606-1290, 06-70-606-1461
Fax:
06-27-341-241
Email:
dunakesziszakrend@vnet.hu
Honlap:
http://www.dkszakrend.hu/
A cég tevékenysége:
8622 ’08 Szakorvosi járóbeteg-ellátás Főtevékenység
A képviseletre jogosult adatai:
Wolfort Tiborné és dr. Pál Miklós ügyvezetők
Részesedés mértéke:
100%
Dunakeszi Város Önkormányzat
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Frissítve: 2020. július 7.
I. 8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai
nincs ilyen adat
I. 9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Dunakeszi Város Sportigazgatósága
Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár
Révész István Helytörténeti Gyűjtemény
Frissítve: 2020. július 7.
I. 10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
Ilyen adattal nem rendelkezünk,
Frissítve: 2020. július 7.
I. 11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai
Pest Vármegyei Kormányhivatal
Dr. Tarnai Richárd
kormánymegbízott
Dr. Radich Orsolya
Frissítve: 2020. július 7.
II. TEVÉKENYSÉGI, MŰKÖDÉSI ADATOK
II. 1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök
A szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
Letölthető dokumentumok
Frissítve: 2020. július 7.
II. 2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven
Dunakeszi Város Önkormányzata és intézményei tekintetében nem releváns.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai
1. Dunakeszi Város Önkormányzata időskorúak ápoló-gondozó otthona (1993. évi III. törvény 86. § (1)-(2) bekezdése). Hozzávetőlegesen 1975. óta működik a városban idősek otthona. A feladatellátás megkezdésről nem áll rendelkezésünkre konkrét adat, tekintettel a feladatátvállalás időpontjára (tanácsi döntés volt) – a 62/2012. (XII. 09.) számű önkormányzati rendelet 25. § (1) bekezdése rendelkezik jelenleg a kérdésről.
2. Dunakeszi Város Önkormányzata járóbeteg szakellátás (1997. évi CLIV. törvény 152. § (3) bekezdése). 1970. január 01-től működik a településen járóbeteg szakellátás. A feladatellátás megkezdésről nem áll rendelkezésünkre konkrét adat, tekintettel a feladatátvállalás időpontjára (tanácsi döntés volt) – az 1/2013. (II.06.) számú önkormányzati rendelet 1. számú melléklete tartalmazza a Szakorvosi Rendelőintézetet.
ARCHIVUM
Frissítve: 2020. július 7.
II. 4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
A fenti adatok, dokumentumok és ügyleírások ügytipusonként bontva az „Ügyintézés” menüpontban találhatók meg részletesen:
Tisztelettel kérjük az ügyfeleket, hogy a Jegyző fogadóórájára telefonon vagy emailen jelentkezzenek be időpont egyeztetés céljából.
Jegyző, aljegyző ügyfélfogadási rendje:
Jegyző: minden hónap második keddjén: 13.00-tól
Aljegyző: minden hónap második keddjén 13.00-tól
Központi telefonszám: +36 27 542 800
Jegyzői email: jegyzo@dunakeszi.hu
Frissítve: 2020. július 7.
II. 5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények
Közszolgáltatások:
egészségügyi alapellátás megszervezése
szociális alap és szakosított ellátások
gyermekvédelmi alapellátások
közterület felügyelet
anyakönyvvezetés
közútkezelés
közvilágítás
csapadékvíz kezelés
egészségügyi, szociális és köznevelési intézmények fenntartása
polgárvédelem
mezőőri szolgálat
közfoglalkoztatás megszervezése
köztemetés
közösségi közlekedés szervezésével kapcsolatos tájékoztatás
A fenti adatok, dokumentumok és ügyleírások ügytipusonként bontva az „Ügyintézés” menüpontban találhatók meg részletesen:
Frissítve: 2020. július 7.
II. 6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
Hatósági Csoport
• eljárási bírság nyilvántartása
• a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény alapján
„ WINIKSZ” nyilvántartás
• a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény alapján
„ WINIKSZ” nyilvántartás
• a kereskedelmi tevékenységének végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Kormányrendelet alapján kereskedelmi tevékenység bejelentésének nyilvántartása üzletek működési engedélyének nyilvántartása
• a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól szóló 57/2013. (II. 27.) Kormányrendelet alapján telepengedélyek nyilvántartása
• a szakfordításról és tolmácsolásról szóló 24/1986. (VI. 26.) MT rendelet alapján szakfordítói és tolmács igazolvánnyal rendelkezők nyilvántartása
• a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet alapján a szálláshely-szolgáltatók nyilvántartása
• a nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatásról szóló 173/2003. (X. 28.) Kormányrendelet alapján nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely szolgáltatást végzők nyilvántartása
• a vásárokról és a piacokról szóló 55/2009. (III. 13.) Kormányrendelet vásárok és piacok nyilvántartása
Adóiroda
az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. tv. alapján az ASP adószakrendszer nyilvántartása
Igazgatási és Jogi Osztály
- közalkalmazottak, köztisztviselők, munkavállalók, ösztöndíjas foglalkoztatottak és közcélú munkások jogviszonyával kapcsolatos nyilvántartások
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséghez tartozó nyilvántartások
Frissítve: 2020. július 7.
II. 7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke
Dunakeszi Polgár (havonta megjelenő lap)
Kiadó: Keszi-Press Médiaszolgáltató Kft.
Székhelye: 2133 Sződliget, Akácos út 59.
Email: keszipress@gmail.com
Honlap: www.dunakanyarregio.hu
Ingyenes közéleti lap, postai terjesztés minden lakásegységbe
Vetési Imre
Dunakanyar Régió (kéthetente megjelenő lap)
Kiadó: Keszi-Press Médiaszolgáltató Kft.
Székhelye: 2133 Sződliget, Akácos út 59.
Email: keszipress@gmail.com
Honlap: www.dunakanyarregio.hu
Ingyenes közéleti lap, postai terjesztés minden lakásegységbe
Vetési Imre
TELEKESZI TV
Kiadó: „MÁGUS” Média Szolgáltató Betéti Társaság
Székhelye: 2120 Dunakeszi, Pozsonyi utca 63.
Email: telekeszi@freemail.hu
Honlap: www.telekeszi.hu
Ingyenes közéleti műsorszolgáltatás, internetes és kábeltv-s terjesztés
Kovácsné Dobay Márta
Dunakeszi Post
Kiadó: Glenwood Média Kft. Globoport Média Holding
Székhelye: 1027 Budapest, Fő utca 73.
Email: kapcsolat@dunakeszipost.hu
Honlap: www. dunakeszipost.hu
Ingyenes internetes közéleti lap
Seifert Péter
Frissítve: 2020. július 7.
II. 8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei,illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza
A képviselő-testület a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal Tanácstermében (2120 Dunakeszi, Fő u. 25. Fsz.) ülésezik főszabály szerint minden hónap utolsó csütörtöki napján. Augusztus hónapban igazgatási szünet miatt nem ülésezik, november és december hónapokban pedig előrehozott időpontban az ünnepek miatt. A meghívó minden esetben közzétételre kerül itt a honlapon a hírek között. Az ülések nyilt része nyilvános.
A 1/2013. (II.06.) önkormányzati rendelet a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról a Rendeletek egységes szerkezetben oldalon megtalálható.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától
Frissítve: 2020. július 7.
II. 10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
Frissítve: 2020. július 7.
II. 11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
Jelenleg nincs aktuális pályázat.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
II. 13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje:
Lásd „Kapcsolódó dokumentum”
Az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége:
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal Önkormányzati és Jogi Osztály
Központi email cím: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Központi ügyfélvonal: 06-27-542-800
Az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve:
Sipos Győző
Kapcsolódó dokumentum
Frissítve: 2020. július 7.
II. 14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
Nem releváns
Frissítve: 2020. július 7.
II. 15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
Éves jelentés 2023_1799
Éves jelentés 2023_1783
Adtlap INFSZ éves jelentéshez elutasított adatigényekről Dunakeszi Polgármesteri Hivatal
Adtlap INFSZ éves jelentéshez elutasított adatigényekről Dunakeszi Város Önkormányzata
Ügyszám
|
Tárgy
|
Elutasítás indoka
|
13/2016 | ELMÜ elszámoló számla | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
14/2016 | 2015. évi jégpálya | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
15/2016 | Quaestor felszámolójának válasza | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
16/2016 | Gyermekétkeztetés megszervezése 2015. év téli szünetben | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
17/2016 | Elvi támogatói hozzájárulás TAO pályázathoz | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
117/2016 | Polgármesteri alpolgármesteri jutalom | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
118/2016 | Polgármesteri fogadás 2015 | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
120/2016 | Fogászati kezelőegység közbeszerzési eljárás | ELUTASÍTVA: DVÖ nem adatkezelő |
121/2016 | Képviselő-testületi ülések jegyzőkönyvei | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
184/2016 | Építményadó rendelet módosítása | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
187/2016 | KELER Zrt-nél vezetett értékpapír-számla kivonat | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
465/2016 | Polgármester vagyonnyilatkozata | ELUTASÍTVA: közérdekű adat hiánya |
466/2016 | Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. alkalmazottainak listája | ELUTASÍTVA: DVÖ nem adatkezelő |
467/2016 | polgármesteri, alpolgármesteri jutalomból támogatott szervezetek | ELUTASÍTVA: kért adat személyes adat |
468/2016 | polgármesteri, alpolgármesteri jutalomból támogatott szervezetek | ELUTASÍTVA: azonos adatigénylőtől azonos adatigénylés |
469/2016 | Ábri Ferenc elleni vizsgálat | RÉSZBEN TELJESÍTVE: zárt ülésről készült képviselő-testületi határozat megküldésre került |
478/2016 | Pócsi Györggyel csatornatisztításra kötött szerződés | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
738/2016 | Ügyvédi költségek | ELUTASÍTVA: közérdekű adat hiánya |
952/2016 | Ügyvédi átalánydíj | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
953/2016 | Véleménynyilvánító szavazás költsége | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
997/2016 | polgármesteri, alpolgármesteri jutalom | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1081/2016 | Dunakeszi Úthálózatáért Közalapítvány támogatási szerződések | RÉSZBEN TELJESÍTVE: rendelkezésre álló közérdekű adatok megküldve |
1191/2016 | Pro-Fez Építész Iroda Kft részére adott megbízás | Megbízás hiánya miatt nincs közérdekű adat |
1309/2016 | Dunakeszi Úthálózatáért Közalapítvány | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1313/2016 | Óvodai szolgáltatás | ELUTASÍTVA: közérdekű adat hiánya |
1318/2016 | Városi weboldal | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1394/2016 | Fő téri sátor | RÉSZBEN TELJESÍTVE: rendelkezésre álló közérdekű adatok megküldve |
1442/2016 | Dunakeszi Úthálózatáért Közalapítvány adatai | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1422/2016 | Fő téri emlékoszlop | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1470/2016 | Közút fejlesztése | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1577/2016 | Elektronikus újság | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1578/2016 | Lakótelepi Piknik | ELUTASÍTOTT: közérdekű adatok hiánya |
1694/2016 | Rokoni kapcsolat | ELUTASÍTVA: igényelt adat személyes adat |
1734/2016 | Képviselő-testületi ülések szó szerinti jegyzőkönyvei | RÉSZBEN TELJESÍTVE: rendelkezésre álló közérdekű adatok megküldve |
1735/2016 | Iratkezelési Szabályzat | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1738/2016 | Roma Nemzetiségi Önkormányzat | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1802/2016 | Mobil WC-k működtetése | ELUTASÍTVA: közérdekű adat hiánya |
1825/2016 | Képviselő-testületi határozat | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1832/2016 | Név szerinti szavazati adatok | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1886/2016 | Facebook hirdetések | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1887/2016 | Képviselő önkormányzati megbízatása | ELUTASÍTVA. Közérdekű adat hiánya |
1919/2016 | Óvodák működése | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1965/2016 | Személyes adatok kezeléséről tájékoztatás | TELJESÍTETT TÁJÉKOZTATÁS |
1966/2016 | Tanácsadó Testületek | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1967/2016 | Szolidaritási adó összege | ELUTASÍTVA:közérdekű adat hiánya |
1968/2016 | Név szerinti szavazati adatok | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
1989/2016 | Zárt ülés szavazati aránya | ELUTASÍTVA: zárt ülés jegyzőkönyve nem nyilvános |
1990/2016 | Iratkezelési Szabályzat | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
2015/2016 | Város megújult honlapja | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
2061/2016 | Név szerinti szavazati adatok | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
2062/2016 | Név szerinti szavazati adatok | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
2063/2016 | Önkormányzati Üdülő | RÉSZBEN TELJESÍTVE: rendelkezésre álló közérdekű adatok megküldve |
2138/2016 | Polgármesteri fogadás 2016 | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
2139/2016 | Név szerinti szavazati adatok | TELJESÍTETT ADATIGÉNYLÉS |
Frissítve: 2017. július 25.
II. 16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
Ilyen szerződések nem kerültek megkötésre.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Adatvédelmi szabályzat
Frissítve: 2020. július 7.
II. 18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista
Nincs ilyen közzétételi lista.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető közadatok listája, valamint azok rendelkezésre álló formátuma
Ilyen jellegű adatok nem érhetők el.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 20. A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata
Ilyen jellegű adatok nem érhetők el.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 21. A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásért fizetendő díjak általános jegyzéke
Ilyen jellegű adatok nem érhetők el.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás
Nem releváns
Frissítve: 2020. július 7.
II. 23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése
Dunakeszi Város Önkormányzata és intézményei ilyen tárgyú megállapodást nem kötöttek.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
Dunakeszi Város Önkormányzata és intézményei ilyen tárgyú megállapodást nem kötöttek.
Frissítve: 2020. július 7.
II. 25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére
Nem releváns.
Frissítve: 2020. július 7.
III. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
III. 1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója
Kapcsolódó dokumentumok
2010
2011
2011 Költségvetés (2017.11.22)
2011 Költségvetés 1sz. módosítás (2017.11.22)
2011 Költségvetés 2sz. módosítás (2017.11.22)
2011 Költségvetés 3sz. módosítás (2017.11.22)
2011 Költségvetés 4sz. módosítás (2017.11.22)
2011 Költségvetés Zárszámadás (2017.11.22)
2012
2013
2014
2014 Költségvetés (2017.11.22)
2014 Költségvetés 1sz. módosítás (2017.11.22)
2014 Költségvetés 1sz. módosítás melléklet (2017.11.22)
2014 Költségvetés 2sz. módosítás (2017.11.22)
2014 Költségvetés 2sz. módosítás melléklet (2017.11.22)
2014 Költségvetés 3sz. módosítás (2017.11.22)
2014 Költségvetés Zárszámadás (2017.11.22)
2015
2016
2016 Költségvetés (2017.11.22)
2016 Költségvetés 1sz. módosítás (2017.11.22)
2016 Költségvetés 2sz. módosítás (2017.11.22)
2016 Költségvetés 3sz. módosítás (2017.11.22)
2016 Költségvetés 4sz. módosítás melléklet (2017.11.22)
2016 Költségvetés Zárszámadás (2017.11.22)
2017
2016-2017-2018
2016-2017-2018. évi költségvetések és beszámolók (2019.08.22)
2019
2020
2021
2023
2023 költségvetési rend (2022.II.24)
2023 költségvetés 1. sz. melléklet
2023 költségvetés 2. sz. melléklet
2023 költségvetés 3. sz. melléklet
2023 költségvetés 4. sz. melléklet
2023 költségvetés 5. sz. melléklet
2023 költségvetés 6. sz. melléklet
2023 költségvetés 7. sz. melléklet
2023 költségvetés 8. sz. melléklet
2023 költségvetés 9. sz. melléklet
2023 költségvetés 11. sz. melléklet
2023 költségvetés 10. sz. melléklet
III. 2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve
2022 Béradatok
A foglalkoztatottak létszámára és a személyi juttatásokra vonatkozó összesített adatok: 2017. év
Polgármesteri Hivatal engedélyezett létszáma | 87 |
betöltött álláshelyek száma | 70 |
részfoglalkozás | 5 |
– ebből vezető tisztségviselő | 6 |
Önkormányzat engedélyezett létszáma | 4 |
– ebből vezető tisztségviselő | 2 |
Köztisztviselők iskolai végzettsége | |
egyetemet, főiskolát végzettek aránya | 63,41% |
Választott vezető tisztségviselők | Vezetők | Egyéb alkalmazottak | Összesen | |
Bér | 18 543 | 33 559 | 214 805 | 266 907 |
Cafetéria | 400 | 1175 | 11 516 | 13 091 |
Költségtérítés | 24 | 267 | 5377 | 5 668 |
A foglalkoztatottak létszámára és a személyi juttatásokra vonatkozó összesített adatok: 2018. év
Polgármesteri Hivatal engedélyezett létszáma | 87 |
betöltött álláshelyek száma | 71 |
részfoglalkozás | 5 |
– ebből vezető tisztségviselő | 7 |
Önkormányzat engedélyezett létszáma | 5 |
– ebből vezető tisztségviselő | 2 |
Köztisztviselők iskolai végzettsége | |
egyetemet, főiskolát végzettek aránya | 66,23% |
Választott vezető tisztségviselők | Vezetők | Egyéb alkalmazottak | Összesen | |
Bér | 18 443 | 44 319 | 235 071 | 297 833 |
Cafetéria | 400 | 1200 | 10 532 | 12 132 |
Költségtérítés | 7254 | 222 | 4550 | 12 026 |
* Magyarázat
Vezető tisztségviselők: a polgármester és az alpolgármester
Vezetők: a jegyző, aljegyző, osztályvezetők
Egyéb alkalmazottak: a Polgármesteri Hivatalban és Önkormányzatnál foglalkoztatott köztisztviselők, alkalmazottak
Frissítve: 2019. június 3.
III. 3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond
2012 évi támogatások
2022-ben nyújtott költségvetési támogatások
Kedvezményezett | Támogatás célja | Támogatás összege | A megvalósítás helye | |
Dunakeszi Városi Polgárőrség támogatása | Működési költségek | 3 250 | Dunakeszi | |
VOKE József Attila Művelődési Központ támogatása | Működési költségek | 4 485 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Fúvószenekari Egyesület | Koncertek, hangszervásárlás | 300 | Dunakeszi | |
Dunagyöngye Hagyományőrző Egyesület | Működési költségek | 300 | Dunakeszi | |
Városvédő és Városszépítő Egyesület | Működési költségek | 600 | Dunakeszi | |
Vasutasok Dunakeszi Nyugdíjas Alapszervezete | Karácsonyi ünnepség | 80 | Dunakeszi | |
Magyarországi Európai Cserkészek KHE | Működési költségek | 100 | Dunakeszi | |
Szentjánosbogár KHE | Nyári táborozás | 300 | Dunakeszi | |
MÁV Alapítványi Óvoda támogatása | Működési költségek | 10 000 | Dunakeszi | |
Eudoxia 20 Alapítvány | Működési költségek | 100 | Dunakeszi | |
Radnóti Gimnázium Diákjaiért Alapítvány | Diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Dunakeszi Szent István Általános Iskoláért Alapítvány | Diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Dunakeszi Széchenyi István Általános Iskolai Alapítvány | Diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Cantemus Alapítvány a Korszerű Oktatásért | Bárdos L. Ált.iskolai diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Alapítvány | Diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Zöld Iskola Alapítvány | Fazekas M. Ált.iskolai diákoknak jutalomút | 325 | Erdély | |
Keresztszűlők a Moldvai Csángómagyarokért Egyesület | Moldvai csángó gyermekek táboroztatása | 100 | Berekfürdő | |
Dunakeszi-Gyártelep Plébánia | Működési költségek | 190 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Szent Mihály Alapítvány | Működési költségek | 100 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Szent Mihály Alapítvány Servite Ökumenikus Kórus | Hangversenyek | 250 | Dunakeszi | |
Szent Imre Egyházközség | Működési költségek | 200 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Evangélikus Egyházközség | Működési költségek | 100 | Dunakeszi | |
Dévai Szt. Ferenc Alapítvány | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Myrai Szt.Miklós Egyhk. | Hajléktalanok ellátása | 1 066 | Dunakeszi | |
Szent István Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 445 | Dunakeszi | |
2.sz. Diáksport egyesület | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 880 | Dunakeszi | |
Bárdos Lajos Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 745 | Dunakeszi | |
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 595 | Dunakeszi | |
5.sz. Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 565 | Dunakeszi | |
Radnóti Miklós Gimnázium DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 870 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Kinizsi Utánpótlás SE | Működési költségek | 9 765 | Dunakeszi | |
A 3 Dunakeszi Postagalamb SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
A 57 Dunakeszi Postagalamb SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Alagi Diák Sakk Klub | Működési költségek | 300 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Diák és Szabadidő Kajak Klub | Működési költségek | 1 000 | Dunakeszi | |
Daisen SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Gyémánt Lótusz Harcművészeti SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Négy Muskétás SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
SVSE Kempo Klub | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Hagymási Réka | Kajak kenu Világkupa részvétel | 30 | Duisburg | |
Türner Fanni | Junior szinkronúszó VB részvétel | 30 | Görögország | |
Bauer Márton | Tűzoltó világjátékokon való részvétel | 50 | Sidney | |
Dunakeszi Sportjáért Közhasznú Alapítvány | Működési költségek | 1 971 | Dunakeszi | |
Magyar Vöröskereszt Dunakeszi Szervezete | nyári táboroztatás, rendezvények | 1 220 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Készenléti Mentők Alapítvány | Nappali ügyelet ellátása | 3 490 | Dunakeszi |
Én egy szövegblokk vagyok. Kattints a szerkesztés gombra a szöveg megváltoztatásához. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
2013 évi támogatások
Kedvezményezett | Támogatás célja | Támogatás összege | A megvalósítás helye | |
Dunakeszi Városi Polgárőrség támogatása | Működési költségek | 2 924 | Dunakeszi | |
VOKE József Attila Művelődési Központ | Működési költségek | 9 906 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Fúvószenekari Egyesület | Éves nagykoncert költségei, hangszervásárlás | 300 | Dunakeszi | |
Dunagyöngye Hagyományőrző Egyesület | Működési költségek | 790 | Dunakeszi | |
Loksa Bt. | Dunakanyar Hangja tehetségkutató verseny | 160 | Dunakeszi | |
Városvédő és Városszépítő Egyesület | Működési költségek | 600 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Nyugdíjas Kiránduló Klub | Kirándulás, hagyományos lakodalmas | 500 | Magyarország | |
Vasutasok Dunakeszi Nyugdíjas Alapszervezete | Karácsonyi ünnepség | 80 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Roma Nemzetiségi Önkormányzat | Május 1.-i ünnepi rendezvény költségek | 195 | Dunakeszi | |
Vincze József | Verseskötet kiadása | 50 | Budapest | |
Farkas Ferenc Művészeti Iskola Alapítványa a művészet szeretetéért | Farkas Ferenc Alapfokú Művészetoktatási Intézmény programjai | 600 | Dunakeszi | |
Magyarországi Európai Cserkészek KHE | Működési költségek | 100 | Dunakeszi | |
MÁV Alapítványi Óvoda támogatása | Működési költségek | 7 500 | Dunakeszi | |
Radnóti Gimnázium Diákjaiért Alapítvány | Gimnáziumi programok, diákoknak jutalomút | 1 695 | Dunakeszi, Erdély | |
Dunakeszi Szent István Általános Iskoláért Alapítvány | Iskolai programok, diákoknak jutalomút | 875 | Dunakeszi, Erdély | |
Dunakeszi Széchenyi István Általános Iskolai Alapítvány | Iskolai programok, diákoknak jutalomút | 1 093 | Dunakeszi, Erdély | |
Cantemus Alapítvány a Korszerű Oktatásért | Bárdos L. Ált.iskolai programok, diákoknak jutalomút | 755 | Dunakeszi, Erdély | |
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Alapítvány | Iskolai programok, diákoknak jutalomút | 1 400 | Dunakeszi, Erdély | |
Zöld Iskola Alapítvány | Fazekas M. Ált.iskolai programok, diákoknak jutalomút | 1 415 | Dunakeszi, Erdély | |
Dunakeszi-Gyártelep Plébánia | Programok, rendezvények | 480 | Dunakeszi | |
Dunakeszi-Gyártelep Plébánia Harmonia Sacra | Búcsúi hangverseny | 55 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Szent Mihály Egyházközség | Programok, rendezvények | 520 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Szent Mihály Alapítvány | Servite Ökumenikus kórus hangversenyek, kórustalálkozó | 85 | Dunakeszi | |
Szent Imre Egyházközség | Klub programok, rendezvények | 480 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Református Egyházközség | Nyári táboroztatás, programok, rendezvények | 460 | Dunakeszi | |
Görögkatolikus Egyházközség | Programok, rendezvények, templom építés | 460 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Evangélikus Egyházközség | Programok, rendezvények | 460 | Dunakeszi | |
Szent István Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 466 | Dunakeszi | |
2.sz. Diáksport egyesület | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 753 | Dunakeszi | |
Bárdos Lajos Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 815 | Dunakeszi | |
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 450 | Dunakeszi | |
5.sz. Általános Iskola DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 597 | Dunakeszi | |
Radnóti Miklós Gimnázium DSE | Működési költségek, versenyeken való részvétel | 911 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Kinizsi Utánpótlás SE | Működési költségek, bajnokságokon való részvétel | 7 500 | Dunakeszi | |
A 3 Dunakeszi Postagalamb SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
A 57 Dunakeszi Postagalamb SE | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Alagi Diák Sakk Klub | Működési költségek, bajnokságokon való részvétel | 300 | Dunakeszi | |
Dunakeszi Diák és Szabadidő Kajak Klub | Működési költségek, bajnokságokon való részvétel | 1 000 | Dunakeszi | |
Lucz Dóra sport tev tám | Kajak-kenu Világbajnokságon való részvétel | 150 | Duisburg | |
Sors és Végzet Ifj. és Szabadidősport | Működési költségek | 50 | Dunakeszi | |
Myrai Vallási Közhasznú Egyesület | Hajléktalanok ellátása | 1 560 | Dunakeszi | |
Magyar Vöröskereszt Dunakeszi Szervezete | Nyári táboroztatás, rendezvények, hajléktalanok nappali ellátása | 1 170 | Dunakeszi | |
Frissítve: 2014. szeptember 9.
III. 4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével
Tájékoztató az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű szerződésekről
Frisstíve: 2019. május 9.
III. 5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
Dunakeszi Város Önkormányzata és intézményei nem kötöttek koncessziós szerződést és nem folytattak le ilyen jellegű pályázati eljárásokat.
Frissítve: 2020. július 7.
III. 6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések
2022-ben nyújtott költségvetési támogatások
III. 7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
Projektek
Dunakeszi Aranyalma Tagóvoda bővítése – TOP_Plusz-3.3.1-21-PT1-2022-00018
1. Projekt rövid ismertetése
A projekt keretében a Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár költségvetési szerv által működtetett Aranyalma Tagóvoda négy darab, egyenként 54,02 m2 alapterületű csoportszobával bővül, melynek eredményeképpen 108 darab új óvodai férőhely jön létre.A projekt keretében a meglévő Aranyalma Tagóvoda épülete kerül egy fedett-fűtött folyosóval összekötésre a tervezett bővítménnyel, melyben a 4 csoportszoba közül az egyik akadálymentes lesz, akadálymentes mosdóval, így akár mozgásában korlátozott kisgyermek is igénybe veheti minden hátrány nélkül az óvodai szolgáltatást. Az új épületszárnyban a csoportszobákon kívül helyet kapnak még a gyermeköltözők, gyermekmosdók, orvosi szoba, elkülönítő, szülői mosdó, szertár, takarítószertár, öltöző és gépészeti helyiség. A meglévő épületben módosításon esik át néhány helyiség, hogy a megnövekedett gyermek-, illetve dolgozói létszámot megfelelően ki tudja szolgálni, az érintett helyiségek a következők: melegítőkonyha, fogyasztói edény mosogató, étkező, elkülönítő, orvosi szoba, szülői fogadó, nevelőtestületi szoba és szertár.
Dunakeszi – Napsugár Bölcsőde bővítése – VEKOP-6.1.1-21-2021-00003
1. Projekt rövid ismertetése
A tervezett fejlesztés a 2018 decemberében átadott, négy csoportszobás Napsugár Bölcsőde (az épület teljes területe 1 110,24 m2) további négy csoportszobával történő bővítésére vonatkozik. A meglévő épület új, korszerű energetikai besorolású, működését 2019. szeptember hónapban kezdte meg.
Az egyes csoportszobákat a maximális 14 férőhellyel tervezi működtetni. A bővítés eredményeként az épület alapterülete 813,72 m2-rel növekszik a támogatást igénylő tulajdonát képező területen.
A bővítés része két új nevelési-gondozási szárny, egységenként 2-2 foglalkoztatóval és a hozzájuk tartozó egyéb helyiségekkel.
A bölcsődei udvar fejlesztésének keretében 2 db játszóudvar kialakítására és 2 db terasz (138,16 m2, illetve 138,23 m2) építésére kerül sor.
A kertészeti kialakítás koncepciója során két jól elkülöníthető kertrészlet jön létre. A fedett csoportteraszokhoz közvetlenül kapcsolódóan egy nagyobb összefüggő gyepes zöldfelület alakul ki a nagy helyigényű, szabad mozgásos játékok számára.
A bölcsődekert játszóeszközeinek teljes mértékben meg kell felelniük az érvényben lévő jogszabályi előírásokban, szabványokban foglaltaknak. A játszóeszközök környezetében megfelelő ütéscsillapító burkolat kialakításáról kell gondoskodni, a játékok védőterületén belül. A homokozó és a kisház is a burkolt felületre kerül. Két-két azonos mennyiségű és fajtájú játszószereket tartalmazó játszóhely tervezett, amelyek két részre osztott színes gumiőrleményes burkolatú egységen kerülnek elosztásra.
A beruházás keretében 1 db 42,16 m2 alapterületű előtér és 5 db kerékpártároló kialakítására kerül sor. Az energiahatékonysági intézkedések megvalósulnak, a külső falak, a lábazat, a tető, illetve a padló is hőszigetelést kap. Műanyag, fokozottan hőszigetelő ajtók és ablakok beépítését került tervezésre. Továbbá az épület bővítésével a jelenleg meglévő 4 kW teljesítményű napelemes rendszert is bővíteni kívánja a támogatást igénylő. A beruházás során komplex akadálymentesítés történik az új épületszárny esetében is. Infokommunikációs akadálymentesítési, illetve azbesztmentesítési tevékenység nem releváns a projekt vonatkozásában.
A beruházás során 11 db új parkoló-férőhely kialakítására kerül sor, amelyből 1 db akadálymentes kialakítású.
Kerékpáros fejlesztés Dunakeszin – TOP_PLUSZ-1.2.1-21-PT1-2022-00030
1. Projekt rövid ismertetése
A fejlesztés keretében Dunakeszi lakott területen kívül lévő ipari, kereskedelmi városrészének a belterületen már megépült kerékpáros hálózatába való bekötése valósul meg az alábbiak szerint:
– a 2-es sz. Fő úttól a Szent István úti körforgalmi csomópontig (megteremtve a kapcsolatot a 2-es sz. Fő
úton addig kiépített egyirányúsított kerékpárutakhoz) kétirányú, önállóan vezetett kerékpárútként,
– a Szent István utcai kereszteződéstől egyesített gyalog- és kerékpárútként a 2-es sz. Fő út Berek utcai kereszteződéséig;
– a 2. sz. Fő út Berek utcai kereszteződésétől a Pallag utcai körforgalmi csomópontig tartó szakaszig kétirányú, önállóan vezetett kerékpárútként (megteremtve a kapcsolatot az EUROVELO6 kerékpárúttal);
– 2-es sz. Fő út Pallag utcai körforgalmi csomóponttól a Berek utcai körforgalmi csomópontig tartó szakasz önállóan vezetett kerékpárútként;
– Berek utcai körforgalmi csomóponttól indulva a Pallag utcai szervizúton a Nádas utcáig tartó szakaszon kétirányú kerékpáros nyomként;
– Nádas utcától az Auchan parkolóban kialakítandó B+R parkolóig, illetve a BKK által üzemeltetett 104-es és 126-os buszok megállójáig meglévő burkolaton lehet eljutni (így biztosítva a közúti közlekedéshez kapcsolódó intermodiális kapcsolatot, átszállási lehetőséget).
III. 8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
2018-as kapcsolódó dokumentumok
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Tervdokumentáció tömörítve 1/4
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Tervdokumentáció tömörítve 2/4
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Tervdokumentáció tömörítve 3/4
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Tervdokumentáció tömörítve 4/4
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Közútkezelői hozzájárulás
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Gyalogátkelő árazatlan költségvetés
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Járda árazatlan költségvetés
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Járda keresztszelvény
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Járda keresztszelvény 2.
(2018.03.09)
Fóti úti járda - közbeszerzési eljárás dokumentumai - Kiegészítő tájékoztatás 1.(2018.03.12)
2022. évi közbeszerzési terv
2022
1. Dunakeszi Napsugár Bölcsőde bővítése
1. Radnóti Miklós Gimnázium csarnok felújítása
2022. évi Közbeszerzési terv
2023. évi közbeszerzési terv
2023
1. Top-Plusz-1.2.1-21
Élhető települések
Kerékpáros fejlesztés Dunakeszin””
keretében
2. sz. főút menti kerékpárút építése”
2. „Top-Plusz-1.2.1-21
Élhető települések
Kerékpáros fejlesztés Dunakeszin””
keretében
Pallag utca menti kerékpárút építése”
3. „Top-Plusz-3.3.1-21 Gyermeknevelést
támogató humán infrastruktúra
fejlesztése”
Dunakeszi Aranyalma Tagóvoda bővítése